×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

452054 - مصاحبه جنجالی شاهین صمدپور با مردم درباره فیلترینگ تلگرام! + فیلم - با مردم

اینکه رسانه ملی یدطولایی در سانسورکردن «گاها بی‌مورد» دارد چیز عجیبی نیست، اما گاهی این خط‌قرمزها و احتیاط‌هایی که در برنامه‌ها، فیلم‌ها یا مصاحبه‌ها به خرج می‌دهد باعث می‌شود که آدمی از تعجب شاخ دربیاورد به‌ویژه آنکه بفهمی حقیقت آن چیزی نیست که از طریق صداوسیما بیان شده است.

روزنامه آفتاب یزد نوشت: درست مثل مصاحبه‌ای که بعد از فیلترشدن پیام‌رسان تلگرام پخش شد. بعد از این اتفاق صداوسیما مصاحبه‌ای را تحت‌عنوان «زندگی بدون شبکه‌های اجتماعی» را از مردم داشت و در آن گزارشگر از مردم سوال می‌کرد که آیا از فیلترشدن شبکه‌های اجتماعی راضی هستید که جواب‌ها هم حاکی از رضایت مردم از این اتفاق بود، اما این حقیقت ماجرا نبود چراکه بعد از این مصاحبه صداوسیما، شاهین صمدپور، مستندساز کشورمان که از چهره‌های بنام شبکه‌های اجتماعی هم است دوباره همین سوال را از مردم تکرار کرد ولی جواب‌هایشان آن چیزی نبود که از صداوسیما پخش شد. گزارش شاهین صمدپور نشان می‌داد که مردم از فیلترشدن تلگرام بسیار ناراحت و ناراضی هستند.

حتی کامنت یکی از کاربران در پیج این مستندساز که از قضا جزء افراد مصاحبه‌شونده در گزارش صداوسیما بود، حاکی از آن است که رسانه ملی صحبت‌های او را به‌طور کامل منتشر نکرده است. این فرد نوشته است: «آقای صمدپور من همانی هستم که در گزارش گفتم پدرم را می‌بینم. متاسفانه صداوسیما تیکه برش خورده صحبت‌های من را گذاشت. من به گزارشگر گفتم که با فیلترکردن تلگرام نان از سفره کسانی که از این طریق ارتزاق می‌کردند برداشته شده. ازم پرسید با پدرت در فضای مجازی در ارتباطی یا به دیدنش می‌روی که منم گفتم پدرم را میروم می‌بینم که همین تیکه «پدرم را می‌بینم» را در گزارش گذاشتند و شنونده تصور میکنه که من میگم با فیلترشدن تلگرام به پدرم سر می‌زنم و تا حالا تلگرام باعث دوری خانواده‌ها شده بوده است.»

اینکه چرا صداوسیما حقیقت را آنگونه که هست بیان نکرده باید منطقی داشته باشی از جنس مدیرانش تا بتوان آن را درک کرد.

کلیپ مستند شاهین صمدپور

در همین خصوص شاهین صمدپور مستندساز، مجری، کارگردان و تهیه‌کننده تلویزیون مستند مصاحبه ای را با مردم درباره فیلترینگ تلگرام، تهیه و منتشر کرده است که واکنش و پاسخ های مردم کاملا برخلاف گزارش صداسیما می باشد!

این دو کلیپ کوتاه را می توانید در ادامه مشاهده کنید:

 


  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.