جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ادامه نامه های «خودمان» برای «خودمان» در شهرداری رشت + عکس
    19 دی 1396 - 11:06
    شناسه : 112873
    0

    گیل خبر نوشت: مدتی پیش بود که نامه سرپرست سابق شهرداری رشت به خودش جهت واگذاری منزلی مسکونی (اینجا بخوانید) در رسانه های داخلی و حتی خارجی و شبکه های اجتماعی بازخورد فراوانی داشت و انتقادات و طنزهای  فراوانی را نسبت به چنین شیوه نامه نگاری در پی داشته بود. اما به نظر می رسد […]

    پ
    پ

    مهاجر - ادامه نامه های «خودمان» برای «خودمان» در شهرداری رشت + عکس - رشت

    گیل خبر نوشت: مدتی پیش بود که نامه سرپرست سابق شهرداری رشت به خودش جهت واگذاری منزلی مسکونی (اینجا بخوانید) در رسانه های داخلی و حتی خارجی و شبکه های اجتماعی بازخورد فراوانی داشت و انتقادات و طنزهای  فراوانی را نسبت به چنین شیوه نامه نگاری در پی داشته بود.

    اما به نظر می رسد چنین شیوه نامه نگاری روشی معمول در شهرداری رشت محسوب می شود. به طوری که ماموریت نامه دیگری به دست گیل خبر رسیده است که نشان می دهد سرپرست سرمایه انسانی شهرداری رشت برای خود و سه مدیر دیگر شهرداری تقاضای  ماموریت ۵ روزه برای سفر هوایی به کیش کرده و با آن نیز موافقت نموده است!

    در این ماموریت نامه نام مصطفی مهاجر(سرپرست سرمایه انسانی) و سه مدیر دیگر شهرداری جهت سفر هوایی به کیش  برای  بازدید از هتلهای جزیره کیش جهت ایجاد تسهیلات برای سفرهای سیاحتی کارکنان شهرداری رشت دیده می شود.

    این سفر که در زمان همان سرپرست سابق انجام گرفته و دستاوردهایش برای سفرهای سیاحتی نیز اعلام نشده است نشان از آن می دهد که چنین سبک نامه هایی در شهرداری رشت روال است. شاید برای همین باشد که شهرداری رشت هیچگاه در برهه قبلی قائل به پاسخگوئی به افکار عمومی نبود و سرپرست سابق نیز در زمان شهردار فعلی جایگاه قبلی خود را تثبیت کرد.

    مصطفی مهاجر - ادامه نامه های «خودمان» برای «خودمان» در شهرداری رشت + عکس - رشت

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.