چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41343 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ضرورت هوشیاری مدیران برای مقابله با بحران | بحران تنها برف وباران نیست
    20 دی 1396 - 20:05
    شناسه : 113073
    0

    سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با تاکید بر ضرورت هوشیاری و تدبیر مدیران برای مقابله با بحران اظهار کرد: بحران تنها بارش شدید باران و یا برف نیست. به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد احمدی عصر چهارشنبه در ستاد مدیریت بحران شهرستان رشت افزود: هر چیزی که ما را از حالت عادی خارج می کند و […]

    پ
    پ

    n82791872 72103448 - ضرورت هوشیاری مدیران برای مقابله با بحران | بحران تنها برف وباران نیست - vaj

    سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با تاکید بر ضرورت هوشیاری و تدبیر مدیران برای مقابله با بحران اظهار کرد: بحران تنها بارش شدید باران و یا برف نیست.

    به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد احمدی عصر چهارشنبه در ستاد مدیریت بحران شهرستان رشت افزود: هر چیزی که ما را از حالت عادی خارج می کند و به سمت تصمیمات اضطراری می برد، بحران گفته می شود.
    وی با اشاره به جلسه ای در صبح امروز با حضور استاندار گیلان در منجیل اظهار داشت: منابع آبی ما بنا به دلایلی کاهش یافته بنابراین ضروریست تا همه مدیران در سال زراعی آینده هوشیاری لازم را داشته باشند.
    سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با تاکید بر این مطلب که برای خدمات رسانی در مواقع بحرانی هیچ اداره ای نباید مانع اداره دیگر شود، خاطر نشان کرد: همه بایستی برای خدمات رسانی به مردم و رفع موانع در بحران ها همکاری لازم را داشته باشند.
    وی برخورداری از برنامه های از پیش تعیین شده برای مقابله با بحران هایی از جمله بارش شدید باران، برف و زلزله را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: بحران با برنامه بایستی مدیریت شود، ما در مواقع بحرانی فرصت مرور برنامه ها را نداریم بلکه بایستی از قبل برنامه ها را حفظ بوده و آماده باشیم.
    سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با بیان این که شیوه های سنتی در مقابله با بحران پاسخگو نیست، خاطر نشان کرد: بهره گیری از شیوه های عملیاتی و تجربی برای مقابله با بحران بایستی مورد توجه قرار گیرد.
    وی اظهار کرد: با توجه به این که بخش عمده ای از نحوه ارتباط گیری ها در بحران از طریق تلفن همراه است، بنابراین دست اندرکاران در مخابرات بایستی پیش بینی های لازم را در این رابطه برای جلوگیری از قطعی ها داشته باشند.
    احمدی با تاکید بر این مطلب که جلسه های بحران بایستی مرتب تشکیل شود، خاطر نشان کرد: ما به دنبال برنامه جامع بحران شهرستان رشت هستیم.
    معاون خدمات شهری شهرداری کلانشهر رشت نیز در این جلسه در سخنانی با اشاره به آمادگی این مجموعه برای مقابله با بحران برف تصریح کرد: ۵۰۰ نیروی قرارداری و رسمی شهرداری ، ۳۷۰ نیروی پسماند و ۲۰۰ نیروی فضای سبز آمادگی کامل دارند.
    علی مقصودی با بیان این که اتوبوس های سازمان اتوبوسرانی شهرداری رشت نیز برای خدمات رسانی در برف آمادگی لازم را دارند، اظهار کرد: کار هرس تعدادی از درختان در این کلانشهر انجام گرفته است.
    معاون خدمات شهری شهرداری رشت خاطر نشان کرد: شهرداری رشت از اعتبارات بحران کم بهره است در حالی که در بحران برف در صورت نیاز به روستاها و شهرستان های اطراف خدمات رسانی انجام می دهد.
    رئیس عملیات در بحران مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان نیز در این جلسه بیان داشت: این مرکز در ۱۶ پایگاه و با ۱۹ تیم عملیاتی، برای خدمات رسانی فوریت های پزشکی آمادگی کامل دارد.
    علی ثابت با بیان این که تداوم خدمات فوریت های پزشکی در برف بستگی به بازبودن راه ها دارد، خاطر نشان کرد: اگر نتوانیم در بحران امدادرسانی لازم را به بیماران داشته باشیم، برای مردم مشکل ایجاد می کند .
    در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان رشت هر یک از بخشداران سخنانی مطرح کردند.
    بر اساس آخرین آمار دریافتی، شهرستان رشت با شش بخش ، ۲۹۳ روستا و ۱۸ دهستان، دارای ۹۳۰ هزار نفر جمعیت است که ۶۰ درصد آنها شهری و ۴۰ درصد روستایی هستند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.