شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • صادرات 12 هزار دلار میگو از آستارا به روسیه
    22 دی 1396 - 2:39
    شناسه : 113221
    0

    رئیس شبکه دامپزشکی آستارا از صادرات نیم تن میگو به ارزش 12 هزار دلار، از این شهرستان به روسیه خبر داد. بهرام پورضرب عصر پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: این محموله تولید شده در بندرعباس با نظارت مستقیم شبکه دامپزشکی آستارا و رعایت ضوابط و شرایط قرنطینه گمرک به خارج از کشور صادر […]

    پ
    پ

    - صادرات 12 هزار دلار میگو از آستارا به روسیه - آستارا

    رئیس شبکه دامپزشکی آستارا از صادرات نیم تن میگو به ارزش 12 هزار دلار، از این شهرستان به روسیه خبر داد.

    بهرام پورضرب عصر پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: این محموله تولید شده در بندرعباس با نظارت مستقیم شبکه دامپزشکی آستارا و رعایت ضوابط و شرایط قرنطینه گمرک به خارج از کشور صادر شد.
    وی افزود: خلیج فارس از مناطق مستعد تولید میگوست و تولید آن در ایران، مورد توجه بازارهای جهانی قرار گرفته است.
    وی یاداور شد: امسال 576 تن پنیر خامه‌ای، 152 کیلوگرم خامه، 143 تن ماهی قزل‌آلا و 143 تن شیر خشک از آستارا به کشورهای خارجی صادر شده بود.
    بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و اداره کل گمرک این شهرستان، رتبه اول تجارت چمدانی مرزهای زمینی و رتبه نخست صادرات مرزهای شمال کشور را دارد.
    ***
    نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت آموزش و پرورش با ساخت مرکز رفاهی خدماتی فرهنگیان، با سرمایه گذاری صندوق ذخیره فرهنگیان در ساحل مخیری این شهرستان موافقت کرد.
    ولی داداشی روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: این مرکز در زمین تحت تملک آموزش و پرورش و به مساحت پنج هزار متر مربع ساخته خواهد شد.
    وی با اشاره به اینکه آستارا در اسکان تعداد فرهنگیان در ایام تعطیلات، رتبه نخست را در گیلان کسب می کند، اضافه کرد: این مرکز رفاهی، کمبود فضای اسکان فرهنگیان را جبران خواهد کرد.
    وی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جاری 30 نفر از مربیان پیش دبستانی آستارا به صورت حق‌التدریس با آموزش و پرورش همکاری می کنند و 25 نفر آنها در نوبت استخدام قرار دارند و وزیر آموزش ‌و پرورش در رابطه با استخدام آنها با اولویت مربیان بومی، قول مساعد داد.
    شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است و حدود یک هزار معلم، در 150 واحد آموزشی آن به 16 هزار دانش آموز درس می دهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.