چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41340 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • به کجا چنین شتابان، جناب فرماندار؟
    22 دی 1396 - 0:30
    شناسه : 113228
    0

    سید امیر اردوان میرحیدری با انتشار یادداشتی در پایگاه خبری گیل و دیلم نسبت به انتصاب جدید در مرکز بهداشت شهرستان لاهیجان انتقاد کرد. در متن این یادداشت آمده است: جناب مهندس امیر جانبازی نماینده ی عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان لاهیجان سلام علیکم احتراما از آن جایی که شهرستان لاهیجان در انتخابات […]

    پ
    پ

    امیرجانبازی

    سید امیر اردوان میرحیدری با انتشار یادداشتی در پایگاه خبری گیل و دیلم نسبت به انتصاب جدید در مرکز بهداشت شهرستان لاهیجان انتقاد کرد.

    در متن این یادداشت آمده است:

    جناب مهندس امیر جانبازی
    نماینده ی عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان لاهیجان

    سلام علیکم

    احتراما از آن جایی که شهرستان لاهیجان در انتخابات ریاست جمهوری اخیر نقش بسزا و حائز اهمیتی در حمایت از اهداف و برنامه ها و شعائر سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر حسن روحانی ایفا نموده و این حمایت ها در ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری ، با رای بیش از ۸۰ درصدی مردم این شهرستان به ثمر رسیده و تبلور عینی یافته ، در صورتی می تواند عملا محقق گردد که شیرینی آن پیروزی مقتدرانه و با شکوه به کام شان به تلخی نگراید و لازمه ی این مهم نیز ،انتخاب مدیران مسئولی است ملزم و معتقد به اهداف و برنامه های دولت محترم و دارای روحیه عدم عنادورزی و قبول سیاست های کلی آن که در این خصوص باید همواره خود را مکلف و موظف به پیشبرد اهداف عالیه دانسته باشند.
    با توجه به عرایض فوق الذکر ، و انتظارات مردمی که علی رغم تمامی موانع و مشکلات ، چشم امید شان به تدبیر دولت و دولتمردان منتخب خویش است انتظار می رود فرمانداران محترم ، از کلیه نیرو های تحصیل کرده و با تجربه ، بالاخص ، همفکر و همسو با جریان حامی دولت ، استفاده نموده و دست یاری به سوی همانانی که بار ها و بارها با حمایت های مکرر ، دستان شان را به گرمی فشرده ، دراز نمایند.
    حالیه سوالی که در ذهن اکثریت حامیان دولت شکل گرفته این است که آیا انتخاب سرپرست موقت مرکز بهداشت شهرستان لاهیجان ، تمامی شاخصه های لازم را برای تصدی این سمت دارا بوده؟ و اگر چنین است چرا و به چه دلیل لبخند رضایت بر چهره ی هیچکدام از حامیان بالقوه ی جریان حامی دولت در شهرستان لاهیجان نقش نبسته و بلکه تلخی این خبر، شیرینی انتصاب حضرتعالی را در کام شان تلخ نموده است؟
    یعنی به نام این جوانان و به کام پایداری؟
    جناب فرماندار در شرایطی که بسیاری از نخبگان ، متخصصان ، و افرادی که نه تنها شرایط لازم برای تصدی چنین سمت هایی را دارا می باشند که خط فکری شان نیز همسو با جریان موافق دولت است ، چگونه می توان به واسطه ی شیطنت های برخی ، سرمایه های مان را خانه نشین نموده و اولویت را برای کسانی در نظر گرفته که هیچ گونه سنخیتی با آرمان ها و اهداف مشترک مان نداشته و ندارند؟

    جناب امیرجانبازی
    فرماندار محترم شهرستان لاهیجان
    این رخ داد در زمانی که اکنون بیش از یک هفته از مراسم معارفه ی جنابعالی و تصدی سمت فرمانداری تان در شهرستان لاهیجان با حضور استاندار معزز گیلان جناب دکتر سالاری نگذشته است ، چه معنایی می تواند داشته باشد؟
    انتظار می رود جنابعالی به عنوان کسی که اعتماد و اطمینان خاطر ایشان را در راستای تامین منافع دولت حال حاضر ، برای پیگیری منجر به حصول نتیجه ی مطالبات مردمی جلب نموده ، از وقوع چنین اقداماتی جلوگیری بعمل آورده و هر چه سریعتر خطر نفوذ پایداریون، در تسخیر فرمانداری شهرستان لاهیجان و ادارات تابع دولتی را مرتفع نمایید.
    از آنجایی که شاید جناب تان با فضای سیاسی شهرستان لاهیجان آشنایی کافی نداشته ، من باب کلام معصوم علیهما سلام که فرموده است
    ” لا واعِظَ أبلَغُ مِن النُّصحِ “؛
    (هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست)، بر خود لازم دیدم ، پیش از ورود احزاب اصلاح طلب و اعتدال گرا برای واکنش به این انتصاب و پیشگیری از اقدامات مشابه توسط مسئولین امر ، یادآوری لازم را به همراه همیشگی مان ، ارائه نموده باشم
    امید که در اسرع وقت ، اقدامات مقتضی برای برخود با این مسئله صورت پذیرد که نیازی به واکنش های پی در پی آتی نباشد.

    موفق و سربلند باشید

    سید امیر اردوان میرحیدری
    مسئول کمیته وکلای جوان ستاد جوانان دکتر حسن روحانی-استان گیلان


    پایگاه خبری تحلیلی با مردم : انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.