پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جدیدترین معیار آقایان برای انتخاب همسر چیست؟
    22 دی 1396 - 7:49
    شناسه : 113240
    0

    این روز‌ها بسیاری از بانوان برای داشتن چهره‌ای جذاب‌تر دست به انواع و اقسام روش‌های ترمیمی و حتی خطرناک می‌زنند در صورتی که پژوهش‌ها عاملی جدید را در انتخاب آقایان برای همسر شناسایی کرده اند. کارشناسان در جدیدترین پژوهش‌های خود دریافتند با وجود حجم بالای تبلیغات زیبایی، مد و آرایش‌های پراغراق، گروهی از آقایان به […]

    پ
    پ

    انتخاب همسر - جدیدترین معیار آقایان برای انتخاب همسر چیست؟ - آقایان

    این روز‌ها بسیاری از بانوان برای داشتن چهره‌ای جذاب‌تر دست به انواع و اقسام روش‌های ترمیمی و حتی خطرناک می‌زنند در صورتی که پژوهش‌ها عاملی جدید را در انتخاب آقایان برای همسر شناسایی کرده اند.

    کارشناسان در جدیدترین پژوهش‌های خود دریافتند با وجود حجم بالای تبلیغات زیبایی، مد و آرایش‌های پراغراق، گروهی از آقایان به تازگی به جای توجه به چهره و خصوصیات فیزیکی به هوش، میزان علم و دانش بانوان علاقه‌مند شده اند.

    در عصر کنونی که ملاک انتخاب بسیاری از آقایان با اثرپذیری از مد و تبلیغات فراوان آن در کشور‌های غربی زیبایی بانوان است، گروهی از مردان زنان باهوش را ترجیح می‌دهند.

    ضریب هوشی افراد در کشور‌های مختلف دنیا بنا بر نژاد و جنسیت آن‌ها متفاوت است و به طور میانگین در کشور‌های جنوب شرق و شرق آسیا مردم از ضریب هوشی بالاتری برخوردار هستند.

    ضریب هوشی بالا به طور میانگین ۱۲۰ است، البته برخی افراد نابغه دارای ضریب هوشی بالاتر نیز هستند، اندازه گیری ضریب هوشی با استفاده از تست‌های مختلفی انجام می‌شود که البته منتقدان خود را دارند و کارشناسان اعتقاد دارند این تست‌ها به طور کامل نمی‌توانند هوش افراد را اندازه گیری کنند.

    بسیاری از مردان در دنیای امروزی تمایل دارند با زنی که از خودشان باهوش‌تر و در زمینه‌های علمی، هنری، موسیقایی، هوش اجتماعی، ریاضی و علوم مهندسی و مواردی ازاین دست موفق است تشکیل خانواده دهند.

    پژوهش درباره انتخاب زنان تیزهوش برای ازدواج به وسیله دانشمندان دانشگاه استرالیای غربی (UWA) برروی گروهی از داوطلبان جوان و بررسی انتخاب شریک زندگی آن‌ها به دست آمده است.

    مردان زنان باهوش را جذاب‌تر از زنان صرفاً زیبا و دارای جذابیت‌های فیزیکی می‌دانند و اعتقاد دارند، آن‌ها مادران موفقی می‌شوند و در آینده فرزندان باهوشی به دنیا می‌آورند.

    ازدواج با زنان باهوش حتی بین شخصیت‌های مشهور هنری جهان نیز دیده می‌شود که یک مورد آن ازدواج جرج کلونی بازیگر سینمایی با آمل کلونی یک وکیل بین المللی است.

    با وجود بالا بودن آمار مردانی که علت انتخاب همسر به وسیله آن‌ها زیبایی ظاهری و چهره است به نسبت مردانی که علم و دانش و ضریب هوشی برایشان با اهمیت‌تر است، اما آمار‌ها نشان می‌دهند درسال‌های آینده معیار انتخاب مردان برای ازدواج بیشتر هوش و خصوصیات اخلاقی بانوان خواهد بود.

    باشگاه خبرنگاران

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.