×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سیاوش پور 5 768x511 - قسمت مهمی از تجمعات در راستای مطالبات به حق مردم بود -

رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به نقش منافقان، صهیونیست، استکبار و برخی کشورهای منطقه در اقدامات اخیر عنوان داشت: قسمت مهمی از این تجمعات در راستای مطالبات به حق مردم بود و مدیران باید از آن پند گرفته و به‌راحتی از آن عبور نکنند.

احمد سیاوش‌پور در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان گیلان در سالن غدیر استانداری گیلان اظهار داشت: وقایع هفته‌های اخیر خسارات و نگرانی‌هایی را برای نظام داشت اما نشان داد مدیران باید با توجه بیشتری به وضعیت مردم رسیدگی کنند.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به نقش منافقان، صهیونیست، استکبار و برخی کشورهای منطقه در اقدامات اخیر عنوان داشت: قسمت مهمی از این تجمعات در راستای مطالبات به حق مردم بود و مدیران باید از آن پند گرفته و به‌راحتی از آن عبور نکنند.

سیاوش‌پور با اشاره به اقدامات شورای تامین استان گیلان در راستای مدیریت تجمعات اخیر در گیلان خاطرنشان کرد: تمام همت اعضای شورای تامین استان بر حفظ حرمت مردم بود و همین سبب شد تا در گیلان هیچ تلفاتی نداشته باشیم.

رئیس شورای عالی قضایی گیلان با تاکید بر لزوم تشکیل کمیته امنیتی حقوقی درراستای تدوین طرح توسعه راهبردی ابراز داشت: هر سرمایه‌گذاری برای انجام فعالیت‌های خود نیاز به پشتوانه حقوقی و امنیتی دارد.

سیاوش‌پور شورای نظارت استان گیلان را ظرفیتی برای استان دانست و تصریح کرد: دستگاه قضایی در تلاش است تا بدون سستی و با تمام توان در هرکجا که خیر و برکت مردم در آن است کارکند.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به افزایش ۱۱ درصد پرونده‌های ورودی این مجموعه در ۹ ماهه نخست امسال افزود: ریشه اکثر این پرونده‌ها مشکلات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی است که برای رفع آن باید به‌دنبال توسعه اشتغال و زیرساخت‌های استان باشیم.

رئیس شورای عالی قضایی استان گیلان با اعلام اینکه دستگاه قضایی نمی‌تواند چشمش را بر روی تخلفات به‌وقوع پیوسته به بهانه ایجاد توسعه ببندد اظهار داشت: دستگاه قضایی به حقوق عامه مردم توجه می‌کند و به‌راحتی از تخلفات نمی‌گذرد.

رئیس کل دادگستری استان گیلان خاطرنشان کرد: ما به‌دنبال همکاری و هم‌افزایی با مدیران اجرایی استان هستیم و راضی نیستیم آن‌ها را به دادسرا بیاوریم اما چاره‌ای جز رسیدگی به تخلفات نداشته و دفاع از حقوق مردم کوتاه نمی‌آییم.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه توقع می‌رود تا مدیران اجرایی استان گیلان به قوانین پایبند باشند تصریح کرد: اگر پرونده‌ای از تخلفات اداری تشکیل شود تلاش می‌کنیم تا با حفظ کرامت مدیران به آن رسیدگی کنیم.

تسنیم

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.