چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41347 تعداد نوشته های امروز : 16 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کنایه مشاور روحانی به صدا و سیما
    24 دی 1396 - 8:15
    شناسه : 113577
    0

    مشاور رییس‌جمهور مخالفان برجام را مورد خطاب قرار داد و گفت: دوستان منتظر نشسته‌اند یا توافق شکست بخورد و بگویند ما که گفته بودیم؛ یا ادامه پیدا کند و بگویند لابد به نفعشان بوده است. به گزارش  انتخاب، مشاور رییس‌جمهور مخالفان برجام را مورد خطاب قرار داد و گفت: دوستان منتظر نشسته‌اند یا توافق شکست […]

    پ
    پ

    دكتر آشنا مشاور - کنایه مشاور روحانی به صدا و سیما - آشنا

    مشاور رییس‌جمهور مخالفان برجام را مورد خطاب قرار داد و گفت: دوستان منتظر نشسته‌اند یا توافق شکست بخورد و بگویند ما که گفته بودیم؛ یا ادامه پیدا کند و بگویند لابد به نفعشان بوده است.

    به گزارش  انتخاب، مشاور رییس‌جمهور مخالفان برجام را مورد خطاب قرار داد و گفت: دوستان منتظر نشسته‌اند یا توافق شکست بخورد و بگویند ما که گفته بودیم؛ یا ادامه پیدا کند و بگویند لابد به نفعشان بوده است.

    حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهور در توییتر خود نوشت:

    در زمان مذاکرات رئیس جمهور و تیم آمریکایی برای راضی کردن کنگره استدلال می‌کردند که برجام ایران را ناتوان و آمریکا را توانمند می‌کند؛ دلواپسان و بخش سیاسی شده ص و س (صدا و سیما) هم با استناد به همان توجیه‌ها -که برای مصرف داخلی آمریکایی‌ها تهیه شده بود- مذاکره کنندگان ایرانی را متهم می‌کردند.

    حال که رئیس‌جمهور آمریکا آن توافق را – باز هم برای مصرف داخلی- بدترین توافق برای آمریکا تلقی می‌کند و همه تلاش خود را برای خروج از آن یا ناکارآمدی آن مبذول می‌کند؛ دوستان منتظر نشسته‌اند یا توافق شکست بخورد و بگویند ما که گفته بودیم؛ یا ادامه پیدا کند و بگویند لابد به نفعشان بوده است.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.