×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

 بازدید شهردار و قائم مقام شهرداری لنگرود از پایگاه ستاد مدیریت بحران منطقه ۶ تهران - بازدید شهردار و قائم مقام شهرداری لنگرود از پایگاه ستاد مدیریت بحران منطقه ۶ تهران - بازدید

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه ۶ خبر بازدید شهردار و قائم مقام شهرداری لنگرود از پایگاه ویژه مدیریت بحران این منطقه را داد.

به گزارش «بامردم»، مهدی خسروانی پس از اعلام این خبر بیان داشت: به منظور آشنایی با کارکرد پایگاههای ویژه چند منظوره مدیریت بحران و در راستای ضرورت استفاده از ظرفیتها و پتانسیل های دیگر سازمانهای متولی این امر از بخشهای مختلف ستاد مدیریت بحران منطقه و کارکردهای مختلف آن توسط شهردار و قائم مقام شهرداری شهر لنگرود بازدید به عمل آوردند.

وی افزود: در جریان این بازدید از قسمتهای مختلف این مرکز از جمله واحدهای آمادگی و مقابله با بحران ، آموزش و مشارکتهای مردمی ، پیشگیری ،لجستیک ، انبار و تجهیزات بازدید شد .

خسروانی در ادامه بیان داشت: در منطقه ۶ هم اکنون یک پایگاه ویژه مدیریت بحران ، یک پایگاه چندمنظوره،یک پایگاه درحال ساخت درناحیه۶ و همچنین هشت کانکس مدیریت بحران تجهیز و آماده شده است تا در مواقع بروز بحران و حوادث احتمالی ، سازمانهای متولی بحران و نیروهای مردمی و همچنین گروههای دوام در اسرع وقت با توجه به آموزشهای قبلی اقدام از وسایل و تجهیزات موجود در این مراکز استفاده کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.