شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کشف بیش از هزار و 200 حلقه سی‌دی غیرمجاز در لاهیجان
    24 دی 1396 - 19:13
    شناسه : 113655
    0

    فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف بیش از هزار و 200 حلقه سی‌دی و حافظه جانبی غیرمجاز دستگیری دو نفر در این شهرستان خبر داد. سرهنگ محمود قاسمی، با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع سی‌دی و حافظه جانبی غیرمجاز در لاهیجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی […]

    پ
    پ

    محمود قاسمی فرمانده انتظامی لاهیجان 1 - کشف بیش از هزار و 200 حلقه سی‌دی غیرمجاز در لاهیجان - بامردم

    فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف بیش از هزار و 200 حلقه سی‌دی و حافظه جانبی غیرمجاز دستگیری دو نفر در این شهرستان خبر داد.

    سرهنگ محمود قاسمی، با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع سی‌دی و حافظه جانبی غیرمجاز در لاهیجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    وی با بیان اینکه ماموران پلیس اطلاعات این شهرستان با رصد اطلاعاتی و کنترل نامحسوس مناطق آلوده و افراد خاص در نهایت ۲ واحد صنفی را در این زمینه شناسائی کردند، تصریح کرد: در بررسی از این ۲ واحد صنفی هزار و ۲۵۳ عدد سی‌دی و ۱۷ عدد حافظه جانبی غیرمجاز کشف و ضبط شد.

    فرمانده انتظامی لاهیجان با اشاره به پلمپ ۲ واحد صنفی و معرفی ۲ متهم به مراجع قضایی برای سیر مراحل قانونی، خاطرنشان کرد: پلیس با اصنافی که به دنبال ناهنجاری های فرهنگی هستند برخورد می‌کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.