×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

آستانه اشرفیه در ۳۵ کیلومتری رشت واقع است و فاصلهٔ آن تا شهر لاهیجان ۷ کیلومتر است. همچنین از شمال به بندر کیاشهر و به فاصلهٔ ۱۷ کیلومتری قراردارد. این شهر علاوه بر موقعیت جغرافیایی مناسب خاک بسیار حاصل‌خیزی نسبت به شهرهای مختلف گیلان دارد. به دلیل داشتن رود خانهٔ سفیدرود در دل خود. زیرا این رودخانهٔ با ارزش، آبرفت‌های خوبی را با خود می‌آورد به همین دلیل باغ‌های کشاورزی در کنارهٔ سفیدرود در این شهر به وفور دیده می‌شودرحیم حیدری فرماندار آستانه اشرفیه (6)

در ادامه می‌توانید گفت و گوی صمیمانه رسانه خبری تحلیلی بامردم با رحیم حیدری فرماندار آستانه اشرفیه بخوانید:

رحیم حیدری فرماندار آستانه اشرفیه در ابتدای گفت و گو با خبرنگار بامردم اظهار کرد: ورود بنده به شهرستان آستانه‌اشرفیه با انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان شد که الحمدلله توانستیم فضای بسیار آرامی را برای نامزدهای انتخاباتی فراهم کنیم و از آرای مردم صیانت و حفاظت کنیم و به لطف خدا در صبح بعد انتخابات که آرا قرائت شده بود هیچ اعتراضی وجود نداشت و فضای شهر از برگزاری یک انتخابات خوب و سالم خبر می‌داد که جا دارد از این جهت از همکاری اعضای شورای نگهبان، هیئت‌های اجرایی ،اعضای شورای تامین، همکاران فرمانداری و دیگر عزیزان تقدیر و تشکر کنم.

توانستیم ۱۷۰ کیلومتر از رودخانه‌های شهرستان را بدون هیچ هزینه‌ای لایروبی کنیم/در بحث آب‌رسانی توانستیم رضایتمندی کشاورزان را به دست آوریم
حیدری با اشاره به اینکه اختصاص اعتبارات وضعیت خوبی ندارد و رودخانه‌های مربوط به شهرستان قریب بر شش الی هفت سالی می‌شد که لایروبی نشده افزود: به جهت حل این مشکل با هماهنگی که با سازمان آب منطقه ای و شوراها و دهیاری‌ها داشتیم توانستیم ۱۷۰ کیلومتر از این رودخانه ها را بدون هیچ هزینه‌ای لایروبی کنیم.

وی افزود: در بحث آب‌رسانی توانستیم رضایتمندی کشاورزان را به دست آوریم، سال های گذشته مردم به خاطر مشکلات مربوط در این زمینه به ادارات مراجعه می‌کردند اما امسال خوشبختانه حتی یک نفر از کشاورزان را نداشتیم که نسبت به مسئله کمبود آب به دستگاه‌های ذیربط مراجعه کند.

فرماندار آستانه اشرفیه ادامه داد: یکی از اقدامات خوب دولت تدبیر و امید، اتمام پروژه و راه اندازی سد لاستیکی دهنه‌سر بوده که الحمدلله امسال توانستیم با بهره برداری از این سد و نگهداری آب در پشت سد مشکلات کم‌آبی آن منطقه را حل کنیم.

رحیم حیدری فرماندار آستانه اشرفیه (3)

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین موضوعات شهرستان موضوع صنعت می‌باشد گفت: ما برای اولین بار کمیته‌ای متشکل از اداره کار رفاه و تامین اجتماعی و صنعت معدن و تجارت در شهرستان راه اندازی کردیم که به مراکز تولیدی شهرستان سر بزنند و با مدیران شرکت‌ها و تولیدی‌ها جلسه تشکیل دهند و مشکلاتشان را پی‌گیری کنند تا بتوانیم صنایع فعال را حفظ کرده و صنایع نیمه فعال را به فعال تبدیل کنیم و هم چنین آن‌هایی که به طور کامل غیر فعال هستند به نیمه فعال تبدیل کنیم تا بتوانیم ظرفیت صنعتی شهرستان را بالا برده و موجب توسعه صنعت آستانه اشرفیه شویم.

شاهد فعالیت گروه‌های مختلف سیاسی شهرستان در فضایی بسیار خوب و آرام هستیم

حیدری تصریح کرد: موضوع دیگر بحث مسائل سیاسی شهرستان است که الحمدلله با ظرفیتی که نظام دارد، شاهد فعالیت گروه‌های مختلف سیاسی شهرستان در فضایی بسیار خوب و آرام هستیم، بنده معتقدم جریانات اصول‌گرایی ،اعتدال گرایی و اصلاح‌طلبی بخش‌هایی از مردم هستند و مردم را خیلی جامع‌تر از این جریانات می‌دانم و به همین خاطر اگر مردم یک جامعه همدلی و همراهی با نظام را احساس کنند سرمایه‌های ارزشی نظام بالا می رود و امکان توطئه نخواهد بود.

بخش خصوصی تنها راه نجات اقتصاد مقاومتی است

وی در ادامه گفت‌وگو در خصوص اهمیت اقتصاد مقاومتی در شهرستان گفت: خوشبختانه تمامی ارکان شهرستان به صورت جدی بحث اقتصاد مقاومتی را پی‌گیری می‌کنند و مقدمه‌سازی های لازم نیز برای حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی انجام شده و انشاا… با حمایت دولت و ورود سرمایه گذاران به شهرستان، شاهد توسعه در راستای اقتصاد مقاومتی باشیم و بر این باوریم که بخش خصوصی تنها راه نجات اقتصاد مقاومتی است.

رحیم حیدری فرماندار آستانه اشرفیه (1)

اساس کار بنده تغییر مدیران نیست، اساس کار من فعال‌سازی مدیران می‌باشد

در ادامه گفت و گو فرماندار آستانه اشرفیه در پاسخ به سوال خبرنگار بامردم مبنی بر «رضایتمندی شما از روسای ادارت شهرستان چه میزان است؟» تصریح کرد: اساس کار بنده تغییر مدیران نیست، اساس کار من فعال‌سازی مدیران می‌باشد و اگر زمانی ببینم که مدیری نمی‌تواند خود را متناسب شهرستان و متناسب با رویکردهای دولت تدبیر و امید همراه کند در آن صورت است که راهی برای ادامه همکاری با ایشان نخواهیم داشت، بنابراین فرد دیگری باید جایگزین شود تا  سیاست‌های کلی دولت را اجرایی و بیشتر و بهتر به مردم و نظام خدمت کند.

در ادامه حیدری در پاسخ به سوال ما مبنی بر «لطفا دیدگاه و رضایتمندی خودتان را از شهردار آستانه‌اشرفیه بیان کنید؟» گفت: شهردار انسان فعال و خوشفکری است و ما مشکلاتی که در شهر وجود دارد را باید شناسایی و درک کنیم و با برگزاری جلسات مشترک با شورای اسلامی دنبال رفع مشکلات باشیم.

«بامردم» یکی از اعتدالی‌ترین رسانه‌های استان می‌باشد
فرماندار آستانه اشرفیه در پایان سخنان خود اظهار کرد: از رسانه خبری تحلیلی بامردم به خاطر فعالیت‌های خوبی که در عرصه اطلاع‌رسانی در مدت زمان کوتاهی که شروع به کار کرده داشته است تقدیر و تشکر می‌کنم، الحمدلله توانسته جای خودش را در مطبوعات گیلان خوب باز کند و امروز یکی از اعتدالی‌ترین سایت های خبری استان می‌باشد و برای مجموعه «بامردم» آرزوی موفقیت دارم.

رحیم حیدری فرماندار آستانه اشرفیه (8)

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.