جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری سارق موتور سیکلت در لنگرود
    27 دی 1396 - 14:01
    شناسه : 114088
    0

    فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری یک سارق موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد. سرهنگ مجید نیکویی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: ماموران کلانتری 13 شهرستان با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع سرقت موتور سیکلت در سطح حوزه موضوع را به طور ویژه در دستور کار قرار […]

    پ
    پ

    دستگیر - دستگیری سارق موتور سیکلت در لنگرود - دستگیری

    فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری یک سارق موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد.

    سرهنگ مجید نیکویی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: ماموران کلانتری 13 شهرستان با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع سرقت موتور سیکلت در سطح حوزه موضوع را به طور ویژه در دستور کار قرار دادند .
    این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران با انجام تحقیقات اولیه متهم را در حالی که سوار بر یکی از موتورسیکلت‌های سرقتی بود شناسایی کردند، اظهار داشت:‌ پلیس متهم 26 ساله اهل و ساکن لنگرود را دستگیر کرد.
    سرهنگ نیکویی با اشاره به اینکه متهم در بررسی فنی پلیس به 3 فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان اعتراف کرد، تصریح کرد: تلاش برای کشف 2 موتورسیکلت سرقتی دیگر و دستگیری مالباختگان ادامه دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.