جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سرپرست جدید برای استقلال مشخص شد/ آقای منتقد جانشین افشارزاده؟
    13 مرداد 1395 - 16:00
    شناسه : 11428
    1

    اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در نشست پیش‌روی خود جانشین بهرام افشارزاده را انتخاب خواهد کرد اما بازهم این باشگاه با سرپرست اداره می‌شود تا مدیرعامل قطعی آبی‌پوشان انتخاب شود. به گزارش “بامردم”، پس از آنکه بهرام افشارزاده با نظر اعضای هیات مدیره و البته تایید وزارت ورزش از سرپرستی باشگاه استقلال کنار گذاشته شد، […]

    پ
    پ

    اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در نشست پیش‌روی خود جانشین بهرام افشارزاده را انتخاب خواهد کرد اما بازهم این باشگاه با سرپرست اداره می‌شود تا مدیرعامل قطعی آبی‌پوشان انتخاب شود.

    به گزارش “بامردم”، پس از آنکه بهرام افشارزاده با نظر اعضای هیات مدیره و البته تایید وزارت ورزش از سرپرستی باشگاه استقلال کنار گذاشته شد، قرار است هیات مدیره این باشگاه روز چهارشنبه تشکیل جلسه دهد تا جانشین وی را انتخاب کند.

    درحالی که اعضای هیات مدیره آبی پوشان چهار نفر است براساس آخرین تصمیم قرار است از بین این چهار نفر یکی به عنوان سرپرست جانشین افشارزاده شود. در این میان زمانی به خاطر مشغله بالایی که دارد عملا فرصت اداره باشگاه را نخواهد داشت. منصور پورحیدری نیز که سرپرست تیم فوتبال استقلال است و عملا نمی تواند مسئولیت باشگاه را هم داشته باشد.

    جهانیان نیز که در مصاحبه قبلی اش عنوان کرده بود دنبال این مسئولیت نیست و اخباری که در موردش مطرح می شود درست نیست. به این ترتیب معینی تنها گزینه ای خواهد بود که برای سرپرستی انتخاب می شود تا جانشین افشارزاده شود.

     

     

    منبع: مهر

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.