×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی صدیق - مرگ بر آمریکای ما به مردم آن کشور بر نمی گردد ما با سیاست آمریکا مخالفیم - آمریکا

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه مرگ بر آمریکا ما به مردم آن کشور بر نمی گردد چرا که مردم آمریکا خود نیز مطلوم و محرومند، اظهار داشت: ما با سیاست آمریکا مخالفیم که ادعای حقوق بشر دارند.

حجت‌الاسلام مهدی صدیق در خطبه‌ این هفته نماز جمعه شهرستان لاهیجان با تاکید بر اخلاص در امور، اظهار داشت: در مقابل اخلاص ریا و تظاهر است، برخی در مسجد چنان بلند نماز می خوانند که به دیگران بگویند من نماز می خوانم و این چنینم. این ریا است، یا انجام امور و فعالیت های برخی، رنگ غیر خدایی دارد، موقع انتخابات می شد خیلی ها به مسجد می آمدند اما همین که انتخابات تمام می شد دیگر نیامدند.

وی تاکید کرد: خواندن نماز و انجام امور می بایست با اخلاص باشد، حضرت علی (ع) در این رابطه می گویند اخلاص یعنی اینکه انجام امور برای خداوند باشد نه هیچ چیز دیگر.

امام جمعه لاهیجان ادامه داد: باید درس خواندن، نوشتن و … برای خدا باشد نه برای مدرک دیپلم و یا هدفی به غیر از خدا.

حجت‌الاسلام صدیق در ادامه از مسئولین سازمان چای و دیگر مسئولین مرتبط خواست تا به مطالبات چای کاران توجه لازم را داشته باشند و به درخواست های آن ها توجه کنند.

خطیب جمعه لاهیجان با اشاره به حادثه نفتکش سانچی ضمن ابراز تسلیت، تصریح کرد: در این حادثه ۳۰ نفر از هم وطنان جوان ما از دنیا رفتند که متاسفانه حتی ممکن است پیکر برخی از آن ها پیدا نشود و این چنین مظلومانه رفتند و اسمشان به عنوان شهدای خدمت نام گذاری شد.

وی با اشاره به در پیش بودن تولد حضرت زینب (س) و تبریک روز پرستار، خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم راه زینب (س) را ادامه دهیم، ایشان حتی در شب عاشورا با وجود آن همه درد و رنجی که دید نیز بلند شدند و نماز شب خود را خواندند، زینب(س) نائب الامام شدند و خود را بارها فدای امام سجاد (ع) کردند، ایشان فقط پرستار نبودند در کنار پرستاری، ولایتی، جنگجو و تسلیم خواست خداوند بودند.
امام جمعه لاهیجان در ادامه تبریک روز پرستار همچنین از مسئولین خواست تا به مطالبات پرستاران قشر زحمتکش در بیمارستان ها رسیدگی کنند.

حجت‌الاسلام صدیق با اشاره به دیدار شرکت‌کنندگان سیزدهمین اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی با مقام معظم رهبری، اظهار داشت: یکی از مسائلی که به آن اشاره شد ظلم های اسرائل به مردم فلسطین بود که این چنین ظلم ها و حوادثی در طول تاریخ رخ نداده است.

وی افزود: مسلمانان باید با هم متحد باشند، مقام معظم رهبری حرفش این است که هر کشوری که با اسرائیلی که به طور واضح علیه اسلام اقدام کرده، همکاری کند خیانت به اسلام کرده است.

خطیب جمعه لاهیجان ادامه داد: رژیمی این همه جنایت را انجام داده آن وقت آمریکایی ها و آقای ترامپ داد میزنند که ما از حقوق بشر دفاع می کنیم، آقای ترامپ داعشی ها و … چقدر از حقوق بشر دفاع کردند که شما همچنان از آن ها دفاع می کنید؟ رژیم صهیونیستی همه حرکاتش بر ضد مردم مظلوم و شریف فلسطین است این چگونه دموکراسی و حقوق بشری است؟

وی خاطرنشان کرد: آنوقت اگر یک فرد مظلوم فلسطینی برای دفاع از وطن، ناموسش، آبرویش و … فریاد بزند این ضد حقوق بشر است؟

خطیب جمعه لاهیجان با بیان اینکه مرگ بر آمریکای ما به مردم آن کشور بر نمی گردد چرا که مردم آمریکا خود نیز مظلوم و محرومند، اظهار داشت: ما با سیاست آمریکا مخالفیم که ادعای حقوق بشر دارند.

 

آئین سیاسی عبادی نماز جمعه ۲۹ دیماه۹۶ شهرستان لاهیجان 1 - مرگ بر آمریکای ما به مردم آن کشور بر نمی گردد ما با سیاست آمریکا مخالفیم - آمریکا آئین سیاسی عبادی نماز جمعه ۲۹ دیماه۹۶ شهرستان لاهیجان 3 - مرگ بر آمریکای ما به مردم آن کشور بر نمی گردد ما با سیاست آمریکا مخالفیم - آمریکا آئین سیاسی عبادی نماز جمعه ۲۹ دیماه۹۶ شهرستان لاهیجان 2 - مرگ بر آمریکای ما به مردم آن کشور بر نمی گردد ما با سیاست آمریکا مخالفیم - آمریکا

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.