جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کشف50 کیلو تریاک درلاهیجان | کشف 3 و نیم تن چوب قاچاق در لاهیجان
    01 بهمن 1396 - 15:44
    شناسه : 114658
    0

    کشف50 کیلو تریاک درلاهیجان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف50 کیلوگرم تریاک در شهرستان لاهیجان خبر داد. “احداله احدی” در مصاحبه با پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی بررسی گزارشات مردمی از فعالیت 1 نفر قاچاقچی در زمینه تهیه […]

    پ
    پ

    آگاهی - کشف50 کیلو تریاک درلاهیجان | کشف 3 و نیم تن چوب قاچاق در لاهیجان - بامردم

    کشف50 کیلو تریاک درلاهیجان
    رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف50 کیلوگرم تریاک در شهرستان لاهیجان خبر داد.
    “احداله احدی” در مصاحبه با پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی بررسی گزارشات مردمی از فعالیت 1 نفر قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مطلع شده و با تحقیقات پلیسی از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.
    این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران عملیات ویژه پلیس با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لاهیجان خودروی ایسوزو این قاچاقچی 57 ساله را در حوزه شهری شهرستان لاهیجان متوقف کردند، افزود: متهم به همراه 3 همدست 45،32 و 46 ساله اش دستگیر و در بازرسی از این خودرو 50 کیلوگرم تریاک کشف شد.
    رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند،گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم شریف گیلان درحوزه مواد مخدر می باشد.
    کشف 3 و نیم تن چوب قاچاق در لاهیجان
    فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف 3 و نیم تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد
    سرهنگ ” محمود قاسمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق منابع طبیعی، مأموران بخش رودبنه حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک شده و این خودرو را متوقف کردند.
    وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو 60 اصله چوب جنگلی قاچاق به وزن 3 و نیم تن کشف و ضبط شد، اظهار داشت: متهم 38 ساله جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.
    این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه با آسیب زدن به طبیعت و محیط زیست، باعث هدر رفت منابع ملی می‌‌شود، خاطرنشان کرد: پلیس با افراد سودجو و فرصت طلبی که به قاچاق منابع طبیعی می پردازند قاطعانه برخورد می‌کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.