شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کی‌روش در آستانه توافق نهایی با استرالیا!
    02 بهمن 1396 - 9:17
    شناسه : 114774
    0

    در چشم به‌هم زدنی، جام جهانی‌ روسیه می‌رسد و در چشم به‌هم زدنی، رقابت جام ملت‌های امارات. تیم ملی ایران باید در سال آینده در این دو تورنمنت معتبر حاضر شود و برای موفقیت بجنگد. به گزارش پارس نیوز، تکلیف جام جهانی‌ که از حالا مشخص است. کی‌روش روی نیمکت ایران می‌نشیند و تیم ملی […]

    پ
    پ

    کی‌روش - کی‌روش در آستانه توافق نهایی با استرالیا! - استرالیا

    در چشم به‌هم زدنی، جام جهانی‌ روسیه می‌رسد و در چشم به‌هم زدنی، رقابت جام ملت‌های امارات. تیم ملی ایران باید در سال آینده در این دو تورنمنت معتبر حاضر شود و برای موفقیت بجنگد.

    به گزارش پارس نیوز، تکلیف جام جهانی‌ که از حالا مشخص است. کی‌روش روی نیمکت ایران می‌نشیند و تیم ملی تلاش می‌کند تا به دور دوم برسد. پرونده رقابت‌های جام جهانی‌ که بسته شد، تیم ملی تنها مدت کوتاهی تعطیل خواهد بود و پس از آن باید سریعاً برای حضور در جام ملت‌های امارات استارت بزند. در دوره قبلی، کی‌روش پس از بازی بوسنی از بازیکنان خداحافظی کرد و رفت اما با فشار مردم، سرانجام فدراسیون مجبور شد قرارداد این مربی پرتغالی را تمدید کند. کارلوس ماند و همراه با ایران به جام ملت‌های استرالیا رفتند تا برای قهرمانی مبارزه کنند. در نهایت ایران نتوانست عراق را شکست دهد و از رقابت‌های جام ملت‌ها کنار رفت. این دوره هم نگرانی‌های زیادی وجود دارد. تیم ملی بعد از جام جهانی‌ باید سریعاً تکلیف نیمکت خود را روشن کند. قطعاً از نظر مردم بهترین گزینه کارلوس کی‌روش است چراکه تیم قدرتمندی ساخته و سال‌‌هاست با همین تیم در آسیا امپراطوری می‌کند اما آخرین خبرها حکایت از آن دارد که شاید جام جهانی‌ آخرین تورنمنت کی‌روش با تیم ملی ایران باشد. کارلوس گویا از کار در ایران خسته شده و قصد دارد به فضای جدید برود.

    استرالیا جدی‌ترین مشتری کارلوس کی‌روش است و از مدتی قبل به او پیشنهاد داده تا بعد از جام ملت‌ها روی نیمکت این تیم بنشیند. کی‌روش گویا در آستانه توافق نهایی با این کشور قرار دارد. شنیده می‌شود تنها مشکل کارلوس برای امضای این قرارداد فاصله دور این کشور با اروپاست. کی‌روش اگر با این مشکل کنار بیاید به احتمال زیاد قرارداد خود را با استرالیا نهایی می‌کند. در این بین، فدراسیون فوتبال منتظر نشسته تا عملکرد تیم ملی در جام جهانی‌ را ببیند. اگر کی‌روش قبل از روسیه با استرالیا توافق کند که هیچ، اگر نه فدراسیون فوتبال بعد از جام جهانی‌ درباره کار با این مربی تصمیم می‌گیرد. بازیکنان تیم ملی علاقه زیادی دارند قرارداد کارلوس کی‌روش تمدید شود و قطعاً به زودی در این زمینه به فدراسیون فوتبال فشار می‌آوردند. اگر ایران بتواند در جام جهانی‌ روسیه موفق باشد، قطعاً فشار برای تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش هم بیشتر خواهد بود. از سویی میل کی‌روش به اینکه یک جام همراه با ایران بیاورد، می‌تواند دلیلی باشد برای اینکه بتوان او را در تیم ملی نگه داشت. باید دید در ادامه راه چه اتفاقی می‌افتد؟

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.