جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اجرای طرح ملی نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه در گیلان
    02 بهمن 1396 - 13:00
    شناسه : 114809
    0

    طرح ملی ساماندهی و نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه به صورت پایلوت در گیلان اجرا خواهد شد. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ ویدا آزاد، مشاور و مسئول امور بانوان سازمان تعزیرات حکومتی امروز در نشست تخصصی که با حضور دستگاه‌های نظارتی- اجرایی گیلان در رشت برگزار شد، گفت: طرح ملی ساماندهی […]

    پ
    پ

    زنانه 1 - اجرای طرح ملی نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه در گیلان - آرایشگاه‌های زنانه

    طرح ملی ساماندهی و نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه به صورت پایلوت در گیلان اجرا خواهد شد.

    به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ ویدا آزاد، مشاور و مسئول امور بانوان سازمان تعزیرات حکومتی امروز در نشست تخصصی که با حضور دستگاه‌های نظارتی- اجرایی گیلان در رشت برگزار شد، گفت: طرح ملی ساماندهی و نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه با هدف پیشگیرانه و ارتقاء آگاه سازی صنف آرایشگران زنانه و مراجعه کنندگان اجرایی می‌شود.

    وی با بیان اینکه طرح ملی ساماندهی و نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه از سال ۹۴ در دستور سازمان تعزیرات حکومتی قرار گرفت، افزود: بر این اساس قرار شد این طرح با رویکرد نظارتی و گشت‌های مشترک اسفند ماه امسال در ۳ استان گیلان، البرز و بوشهر به صورت پایلوت اجرا شود.

    مشاور و مسئول امور بانوان سازمان تعزیرات حکومتی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از عمده‌ترین دلایل بروز و آسیب در آرایشگاه ها، عدم آگاهی واحد‌های صنفی از مجموعه باید‌ها و نباید‌های قانون نظام صنفی است، بنابراین سازمان تعزیرات حکومتی با نگاه پیشگیرانه در راستای کاهش آسیب‌ها و جرائم این طرح ملی را در دستور کار خود قرار دادند.

    آزاد افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی به صورت ادواری و مستمر مختص صنف آرایشگران زنانه و مصرف کنندگان از جمله دانشجویان و دانش آموزان از مهمترین اهداف طرح ملی ساماندهی و نظارت بر آرایشگران زنانه است.

    وی تصریح کرد: گیلان در حال حاضر هزار و ۶۰۲ آرایشگاه زنانه با مجوز صنفی و ۱۲۰ آرایشگاه زنانه بدون مجوز صنفی دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.