پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انتخاب اعضاء کمیسیون ویژه، کمیته ها و رؤسای واحدهای ستادی حزب
    03 بهمن 1396 - 16:02
    شناسه : 115050
    0

      سومین نشست شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی – شاخه گیلان برگزار شده و اعضاء کمیسیون ویژه، کمیته ها و روسای واحدهای ستادی حزب انتخاب شدند. به گزارش روابط عمومی حزب کارگزاران سازندگی – شاخه گیلان در این نشست که با رعایت حدنصاب اعضاء در محل دفتر حزب برگزار شد، اعضاء کمیسیون ویژه، کمیته ها […]

    پ
    پ

     

    photo ۲۰۱۸ ۰۱ ۲۲ ۲۳ ۴۳ ۰۸ - انتخاب اعضاء کمیسیون ویژه، کمیته ها و رؤسای واحدهای ستادی حزب - کارگزاران
    سومین نشست شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی – شاخه گیلان برگزار شده و اعضاء کمیسیون ویژه، کمیته ها و روسای واحدهای ستادی حزب انتخاب شدند.

    به گزارش روابط عمومی حزب کارگزاران سازندگی – شاخه گیلان در این نشست که با رعایت حدنصاب اعضاء در محل دفتر حزب برگزار شد، اعضاء کمیسیون ویژه، کمیته ها و روسای واحدهای ستادی حزب با رای اعضاء شورا انتخاب شدند.
    بر این اساس اعضاء شورای استان مسئولیت صدور و انتشار بیانیه های حزب را به کمیسیون ویژه ای متشکل از آقایان: عبدالرضا بی آزار، محمد زالفی، غلامحسین بخشی، سام سکوتی و خانم ها: فرزانه زیوری، پریسا پرشاد و نرجس محمددوست تفویض کرد.
    در ادامه این جلسه اعضاء کمیته های ارزشیابی و انضیاطی به پیشنهاد رئیس حزب استان معرفی شده و پس از رای گیری توسط اعضاء شورا انتخاب شدند. بر این اساس: آقایان کامیار چایچی، میرحسین مومنی زاده، اسامه حسنی پور، میرسعید صفوی و خانم مریم (نازنین) اسماعیلی پور به عنوان اعضاء کمیته ارزشیابی و آقایان ایمان ظلمتی، یاسر کریم بخش، مازیار صفایی، سیدمسلم موسوی و خانم فرزانه زیوری به عنوان اعضاء کمیته انضباطی انتخاب شدند.
    همچنین در ادامه این نشست روسای دفاتر و واحدهای ستادی حزب نیز به پیشنهاد دبیر اول معرفی شده و و پس از رای گیری توسط اعضاء شورا انتخاب شدند که اسامی منتخبین به شرح ذیل اعلام می گردد:
    – مسئول دفتر شهرستان ها: آرمان (محمد) پورقربانی
    – مسئول دفتر پشتیبانی: مریم (نازنین) اسماعیلی پور
    – مسئول دفتر اعضاء و هواداران: هومن دادخواه
    – مسئول دفتر حقوقی: فهیمه فتحی
    – مسئول دفتر سیاسی: امین مهرآور
    – مسئول دفتر روابط عمومی: میرحسین مومنی زاده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.