جمعه, 14 اردیبهشت 1403 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41538 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کمبود پرستار و پرداخت نشدن مطالبات معوق آنها در آستارا
    03 بهمن 1396 - 23:15
    شناسه : 115098
    0

    رئیس هیات مدیره نظام پرستاری آستارا گفت: بیمارستان 132 تختخوابی این شهرستان از کمبود پرستار رنج می برد و مطالبات سال گذشته آنها پرداخت نشده است. عهدیه مهرآور روز سه شنبه به مناسبت روز پرستار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باید در شرایط استاندارد برای هر 2 تخت بیمارستان، سه پرستار […]

    پ
    پ

    n82805715 72129094 - کمبود پرستار و پرداخت نشدن مطالبات معوق آنها در آستارا - آستارا

    رئیس هیات مدیره نظام پرستاری آستارا گفت: بیمارستان 132 تختخوابی این شهرستان از کمبود پرستار رنج می برد و مطالبات سال گذشته آنها پرداخت نشده است.

    عهدیه مهرآور روز سه شنبه به مناسبت روز پرستار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باید در شرایط استاندارد برای هر 2 تخت بیمارستان، سه پرستار وجود داشته باشد اما در بیمارستان 132 تختخوابی آستارا، 153 پرستار وجود دارد.
    وی اضافه کرد: آزمون استخدام پرستار در کشور برگزار شد و امیدواریم با اختصاص پنج تا هفت پرستار به بیمارستان آستارا، کمبود آن جبران شود.
    مهرآور اظهار کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت استقبال شهروندان آستارا از واحدهای درمانی افزایش یافت و در یک شبانه روز، حدود 300 نفر به بیمارستان این شهرستان مراجعه می کنند و کار پرستاران در خدمت رسانی به بیماران افزایش یافته است.
    وی اظهار کرد: قانون تعرفه خدمات پرستاری حدود 10 سال پیش در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید، اما به دلایل مختلف از جمله تامین نشدن بار مالی، در اجرای آن مشکلاتی به وجود آمد.
    رئیس هیات مدیره نظام پرستاری آستارا افزود: در این قانون عملکرد پرستاران با توجه به نوع و حجم کار، نرخ گذاری شده بود و با اجرای آن، امکان ایجاد انگیزه مضاعف خدمت در پرستاران وجود داشت.
    سوم دی ماه سالروز ولادت باسعادت زینب کبری (س) روز پرستار نامیده شده است.
    شبکه بهداشت و درمان آستارا با 6 مرکز بهداشتی، یک بیمارستان 132 تختخوابی، یک مرکز درمانی در لوندویل، 23 خانه بهداشت و حدود 500 نیروی انسانی خدمات رسانی می کند.
    شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.