×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رضا اسلامی 1 - مطمئن باشیم که خارجی‌ها هیچ‌وقت دوست ما نمی‌شوند - خارجی

فرماندار سیاهکل با تأکید و تکیه‌برتوان وتولید داخلی، گفت: مطمئن باشیم که خارجی‌ها هیچ‌وقت دوست ما نمی‌شوند و صرفاً به دنبال منافع اقتصادی خودشان هستند، خارجی‌ها به فکر خراب کردن منابع انسانی کشور هستند تا بتوانند بازارهای خود را رونق بیشتری دهند.

به گزارش «بامردم»، رضا اسلامی در جلسه بازآفرینی شهرستان سیاهکل اظهار کرد: بازار سیاهکل در وضعیتی مناسبی به سر نمی‌برد، وضعیت صدور پروانه‌ها نیز به‌صورت فراموش‌شده رهاشده است و حتی برخی از کسبه فاقد پروانه کسب هستند.

وی با بیان اینکه سیاهکل فاقد بازارچه‌های دائمی است افزود: طرح بازآفرینی بازار سنتی سیاهکل در مرکز شهر حدود ۱۵ مورد است که طرح ۱۰ مورد از آن‌ها هم‌اکنون آماده ارائه است.

فرماندار سیاهکل با اشاره به اجرای طرح ساماندهی بازارهای سنتی با رویکرد فروش کالای سنتی و حذف واسطه‌ها، تصریح کرد: در بازارهای سنتی توجیهی وجود ندارد که کسی البسه به فروش برساند، نام بازار سنتی مشخص است و باید محصولات کشاورزی و سنتی وارد عرصه شود.

اسلامی با تأکید و تکیه‌بر توان و تولید داخلی، گفت: مطمئن باشیم که خارجی‌ها هیچ‌وقت دوست ما نمی‌شوند و صرفاً به دنبال منافع اقتصادی خودشان هستند، خارجی‌ها به فکر خراب کردن منابع انسانی کشور هستند تا بتوانند بازارهای خود را رونق بیشتری دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.