×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

حامد عبداللهی - چرا فقط یک نفر باید تمام سفرهای خارجی را برود؟! | با هیچکس در مسئله توسعه شهری تعارف ندارم - بامردم

عبداللهی با بیان اینکه با هیچکس در مسئله توسعه شهری تعارف ندارم گفت: وقتی مردم به من اعتماد کردند باید به مردم وفادار باشیم و مطالباتشان را پیگیری کنیم.

به گزارش «بامردم»،  حامد عبدالهی عضو شورای پنجم شهر رشت با بیان این مطلب که برند شهر خلاق خوراک شناسی یونسکو امتیاز خوبی برای شهر رشت است، گفت: سفرهایی که در راستای این حوزه به خارج از کشور انجام می‌شود بسیار خوب است اما متاسفانه تا بحال خروجی مناسبی نداشته است.

عبدالهی با بیان اینکه تنها دستاورد این سفرها را میتوان آشنایی افکار و ذهن افراد با رفتار اجتماعی، فرهنگی و نوع مدیریت شهری عنوان کرد، افزود: البته به شرطی که با الگوگیری از آنها در مسیر توسعه شهری گام برداریم و فقط یک سفر خالی نباشد که هیچ خروجی از آن بیرون نیاید.

عضو شورای شهر رشت یادآور شد: بنده در این مدتی که در شورا بودم گزارشی در مورد سفرهای انجام شده ندیدم.

عبدالهی با اشاره به برگزاری اجلاس سازمان‌های سرمایه گذاری کلانشهرها در رشت اشاره کرد گفت: در هفته ای که گذشت اتفاقات خوبی در شهرداری افتاد و تفاهم‌نامه‌های مناسبی شهرداری منعقد کرد اما متاسفانه بازتاب خبری مناسبی نداشت.

وی ادامه داد: علت عدم انعکاس خبری درست این اجلاس، عدم حضور مسئول روابط عمومی شهرداری رشت بود و این به شهردار برمی‌گردد که چطور یک نفر در شهرداری دارای چندین پست است؟

عبداللهی با بیان اینکه باید شهردار هرچه زودتر تکلیف این موضوع را مشخص کند، گفت: من سوالم از شهردار رشت این است که آیا کسی غیر از این شخص در شهرداری نیست که به سفرهای شهر خلاق خوراک برود؟ ما نباید قائم به فرد عمل کنیم این امر سبب عقب رفت ما در حوزه‌های شهری خواهد شد.

با هیچکس در مسئله توسعه شهری تعارف ندارم / آیا گیلان یک استاد زبده آشپزی نداشت؟

وی در مورد راه‌اندازی آکادمی خلاق خوراک نیز اظهار کرد: واقعا شهری که دارای برند شهر خلاق خوراک است آیا اساتید خوب و زبده ای ندارد که شهرداری از یک غیر بومی استفاده کرده است و پول را به یک غیر گیلانی پرداخت میکند؟ بنده سوالم از ایشان است که اصلا قرار است در این آکادمی چه اتفاقی بیفتد؟ این هزینه‌ها برای ارتقای چه چیز است؟ هیچ کس تا بحال در این مورد توضیح قانع کننده ای به ما نداده است و از نظر بنده چیزی سردرگرمی است.

این عضو شورا با اشاره به گردشگر پذیری شهر رشت گفت: درست است که برند شهر خلاق خوراک برای گردشگران جذاب است اما آیا شهر رشت فاکتورهای لازم را برای نگهداری گردشگر در این شهر را داراست؟

عبدالهی ادامه داد: ورودی‌های شهر رشت هنوز مناسب نیستند، زیرساختهای خوبی نداریم و هنوز سرویس بهداشتی و نمازخانه در شهر رشت و خصوصا در ورودیها قرار ندارد. گردشگر با آمدن به اینجا و نبود امکانات لازم برای ماندن، رشت را به عنوان شهر گذری انتخاب می‌کند که دستاورد این گذری هم چیزی جز تولید زباله برای شهر ما نخواهد بود.

وی با بیان اینکه با هیچکس در مسئله توسعه شهری تعارف ندارم گفت: وقتی مردم به من اعتماد کردند باید به مردم وفادار باشیم و مطالباتشان را پیگیری کنیم. بنده شاید در هیچ عرصه دیگری ورود نکنم اما وقتی اینجا هستم برای گرفتن حق مردم با کسی تعارف نمی‌کنم .البته این صحبتها گاهی برای من تبعاتی داشته است اما من آنچه که به نفع مردم است همیشه خواهم گفت.

عضو شورا در پایان اظهار کرد: متاسفانه تمام مشکلات شهر و استان ما بر اثر تعارفهایی است که با هم داریم و می‌ترسیم که به کسی بر نخورد در حالی که باید مشکلات گفته شود تا راه حل‌های درست را اجرا کنیم.

دیار میرزا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.