×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مسعود نصرتی - لغو سفر چین به علت احتمال بارش برف سنگین در رشت - برف

شهردار رشت از لغو سفر چین به علت احتمال بارش برف سنگین در رشت خبر داد.

به گزارش «بامردم»، دکتر مسعود نصرتی طی گفتگویی اظهار داشت: به منظور بازدیدهای محیط زیستی با موافقت شورای اسلامی شهر رشت سفری به کشور چین در پیش بود اما با توجه به احتمال بارش برف سنگین در رشت، این سفر لغو و به زمان دیگری موکول شد.

شهردار رشت با بیان اینکه مجموعه شهرداری رشت با به روزرسانی و تجهیز تمامی امکانات موجود با قدرت به استقبال برف امسال خواهد رفت افزود: ماشین آلات شهرداری رشت به روز رسانی و تعمیر شده اند و در نقاط مشخص شده مستقر خواهند شد و ۱۳ خودروی آتش نشانی نیز به صورت ۲۴ ساعته به عملیات برفروبی می پردازند.

شهردار رشت تصریح کرد: در مجموع ۱۱۶ دستگاه برفروب شامل ۳۰ دستگاه لودر، ۴۴دستگاه بیل بکهو، ۱۱ دستگاه گریدر، ۱۷دستگاه مجهز به تیغه برف روب و۱۴ دستگاه باب کت برای سطح شهر در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به مانورهای برگزار شده گفت: تیم های عملیاتی شهرداری رشت برای بارش برف سنگین آمادگی کامل دارند اما با وجود تمام اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور حضور در کنار شهروندان و خدمات رسانی مطلوب تر و اطمینان خاطر بیشتر این سفر کاری لغو و به زمان دیگری موکول شد و قطعا حضور در کنار شهروندان در زمان بروز مشکلات احتمالی اولویت خواهد داشت.

دکتر نصرتی در پایان اظهار داشت: امیدواریم با مشارکت شهروندان و سمن ها، به خوبی بارش نعمت برف را مدیریت کرده و خاطرات شادی را برای شهروندان رقم بزنیم.

  1. رحیم

    مگرشهرداری رشت چقدردرآمدداردکه هرهفته مسافرانی به چین اعزام میکند؟ازسفر۳نفری به هفته پیش به جشنو.اره خلاقیت غذاتاکنسل شدن سفرشهردار؟مگرچین خبری است؟

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.