جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سازمان های مردم نهاد باحضور پر رنگ خود در بحران می توانند نقش خود را در جامعه دیکته کنند
    06 بهمن 1396 - 6:00
    شناسه : 115545
    0

    جلسه شورای هماهنگی ستاد مدیریت بحران به ریاست مهندس حیدری فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در سالن اجتماعات فرمانداری آستانه اشرفیه برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری آستانه اشرفیه ؛ ظهر امروز جلسه شورای هماهنگی ستاد مدیریت بحران شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری آستانه اشرفیه به ریاست مهندس رحیم حیدری گلرودباری تشکیل گردید . فرماندار […]

    پ
    پ

    حیدری 1 - سازمان های مردم نهاد باحضور پر رنگ خود در بحران می توانند نقش خود را در جامعه دیکته کنند - آستانه‌اشرفیه

    جلسه شورای هماهنگی ستاد مدیریت بحران به ریاست مهندس حیدری فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در سالن اجتماعات فرمانداری آستانه اشرفیه برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری آستانه اشرفیه ؛ ظهر امروز جلسه شورای هماهنگی ستاد مدیریت بحران شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری آستانه اشرفیه به ریاست مهندس رحیم حیدری گلرودباری تشکیل گردید .

    فرماندار آستانه اشرفیه دراین جلسه گفت : می توان با برنامه ریزی دقیق در مواقع بحران با کمترین هزینه هر بحرانی را پشت سر گذاشت . الحمدالله طی بازدیدی که از ادارات خدمات رسان ستاد مدیریت بحران داشتیم ادارات از آمادگی کامل برخوردارند . در بحران در اولین وهله پایین ترین سطوح مدیریت بحران باید آمادگی خود را داشته باشند تا در ساعات اولیه و رسیدن نیروهای امدادی با مشکل جدی مواجه نشوند .

    مهندس حیدری در ادامه به امر دقیق اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت :باید اطلاع رسانی دقیق انجام گیرد ، هرگونه مصاحبه و اطلاع رسانی فقط از طریق رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان صورت می گیرد و از اطلاع رسانی پراکنده به طور جدی پرهیز شود . شهروندان عزیز از پارک خودروها در مسیر اصلی راهها اجتناب نمایند تا خدمات ماشین آلات برف روب برای بازگشایی مسیر های اصلی دچار اختلال نشود ، شهروندان گرامی منتظر نمانند تا کوچه های کم عرض و طول نیز توسط شهرداری بازگشایی گردد بلکه با همدلی و صفا صمیمیت همسایه ها در کنار یکدیگر کوچه و معابر خود را تمیز نمایند و خطرات خوشی را برای خود رقم بزنند .

    فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به تجارب برف سال گذشته در خصوص برق اضطراری اورژانس، باز بودن مسیر تردد ایستگاه‌های گاز شهری و آب‌رسانی مجتمع شهید خوش‌سیرت ، تأمین سوخت نانوایان دوگانه‌سوز تاکید نمود آخرین کنترل ها صورت گیر تا دچار مشکل پیش ینی شده نشویم .

    رحیم حیدری گلرودباری در ادامه گفت : از سازمانهای مردم نهاد شهرستان تشکر میکنم بابت حضور ایشان و از جمله در بحران برف نیز می توانند نقش خود را با تجه به کمک هایی که انجام می دهند دیکته نمایند ، ضمنا همشهریان گرامی به همسایگان سالمند خویش نیز توجه داشته باشند که در صورت شدت بارش برف برای برف روبی سقف منازل این عزیزان به کمک آنها بشتابند .

    فرماندار آستانه‌اشرفیه از نقش رسانه‌های شهرستان و اصحاب جراید در اطلاع‌رسانی و کمک به مدیریت بحران تقدیر کرد و از آمادگی کامل تمام نهادها وادارات و سازمان‌های مردم‌نهاد برای پیشگیری از بحران احتمالی ریزش برف در این شهرستان خبر داد.

    مهندس حیدری در آخر گفت : باید برای بارش برف پیش بینی نشده نیز آمادگی خود را حفظ نماییم ، از تمهید مقدمات بخشداران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی و بندرکیاشهر برای برگزاری جلسات هماهنگی در سطح بخش ها برای مقابله با بحران احتمالی تشکر میکنم و روستاهای معین به روستاهای مجاور کمک کنند تا با کمک همه عوامل بتوانیم گام مؤثری در جلوگیری از مشکلات ناشی از ریزش برف داشته باشیم . با توجه به حرف این و آن و سلیقه ای کار صورت نگیرد و هرکس کار خود را انجام دهد تا دچار پراکندگی در امر خدمات رسانی نشویم .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.