×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مدیرکل هواشناسی استان گیلان با اشاره به جزئیات بارش برف در گیلان گفت: بارش برف در استان بین ۲۵ تا ۵۰ سانتیمتر است.

بهمن کمانگر با اشاره به وضعیت آب‌وهوای گیلان در روزهای آینده اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر نفوذ و تقویت تدریجی توده‌ هوای سرد و بارشی قوی از منطقه سیبری در روزهای آینده به گیلان است.

سید مهدی رجایی شهردار لنگرود 1 - بارش‌ برف به هر شکلی نعمت الهی است | امیدوارم با پیش بینی های انجام شده،مشکلات ناشی از برف در شهر لنگرود به حداقل خود برسد - برف

بارش‌ برف به هر شکلی نعمت الهی است / امیدوارم با پیش بینی های انجام شده،مشکلات ناشی از برف در شهر لنگرود به حداقل خود برسد

از همین رو سیدمهدی رجایی، شهردار لنگرود در گفت و گو با تابناک اظهار کرد: بارش برف اگرچه از نعمت های خداوند است اما در سال های گذشته و در برخی موارد مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرد.

شهردار لنگرود تصریح کرد: بارش برف مشکلاتی مانند ترافیک خودروها، بازماندن مسافرین در محورها و انسداد مسیر را باخود به همراه دارد که امیدوارم امسال با پیش بینی های انجام شده این موارد در شهر لنگرود به حداقل خود برسد.

رجایی افزود:برنامه ریزی های مناسبی جهت آمادگی هرچه بیشتر برای خدمات رسانی به مردم عزیز در دستور کار قرار گرفته است و بخش های مختلف شهرداری لنگرود برای مقابله با هرگونه گزارشی آمادگی کامل دارند.

وی گفت: در بخش انواع ماشین آلات سبک و سنگین اعم از لودر، کامیون، خاور، ماشین نمک پاش، بیل مکانیکی، و جرثقیل، تدارک دیده شده تا تمامی شرایط برای زمان اضطرار و نیاز مهیا شود و به علاوه با هماهنگی با سایر دستگاه های امدادی و خدماتی در جهت ارائه مطلوب خدمات به شهروندان نیز برنامه ریزی های مناسب اتخاذ شده تا ان شاالله با بارش این نعمت الهی شاهد رضایت مندی شهروندان عزیزمان باشیم.

رجایی در پایان خاطرنشان کرد: بارش‌ برف به هر شکلی نعمت الهی است و باید مجموعه شهرداری در کنار سایر نهادهای خدماتی به شکلی به وظایف خود عمل کنند که مردم از این نعمت خداوند لذت ببرند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.