پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • امام خمینی (ره) تحولی عظیم در سطح جهان ایجاد کرد + تصاویر
    06 بهمن 1396 - 16:12
    شناسه : 115577
    0

    خطیب جمعه موقت لاهیجان با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به اهمیت انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در طول تاریخ دائما اعتقادات شیعه و اسلام حقیقی مورد تعرض و جسارت حکام مختلف قرار داشت تا اینکه امام خمینی (ره) تحولی عظیم در سطح جهان ایجاد کرد و اولین حکومت […]

    پ
    پ

    جمعه لاهیجان 7 - امام خمینی (ره) تحولی عظیم در سطح جهان ایجاد کرد + تصاویر - امام جمعه لاهیجان

    خطیب جمعه موقت لاهیجان با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به اهمیت انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در طول تاریخ دائما اعتقادات شیعه و اسلام حقیقی مورد تعرض و جسارت حکام مختلف قرار داشت تا اینکه امام خمینی (ره) تحولی عظیم در سطح جهان ایجاد کرد و اولین حکومت بزرگ شیعی بعد از خلافت امام مجتبی (ع) با محوریت اسلام اثنی عشر پایه گذاری کرد.

    «بامردم»:  حجت الاسلام کریما خطیب این هفته نماز جمعه به ادامه مباحث امام جمعه لاهیجان در رابطه با «سبک زندگی قرآنی و دینی» پرداخت و تصریح کرد: یکی از مهمترین پیش نیازهای تقوا احترام گذاشتن به یکدیگر است، اسلام دین رحمت است، وقتی به آموزه های دینی، قرآنی و پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) نگاه می کنیم، چیزی غیر از احترام به هم نوع و احترام به یکدیگر نمی بینیم.

    وی با تاکید بر احترام به یکدیگر، افزود: در مملکتی زندگی می کنیم که جامعه ایرانی، مومنین به خصوص نمازگزاران نسبت به همدیگر بسیار احترام می گذارند و این یکی از رسم و سنت های خوب ما ایرانی ها است.

    خطیب جمعه موقت لاهیجان به اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه، خاطرنشان کرد:این ایام، ایام مهم و بزرگی است که مردم ما همانطور که برای امام حسین (ع) عزاداری می کنند باید این ایام را نیز مهم بدانند، باید بتوانیم دین خودمان را نسبت به ساحت مقدسه حضرت زهرا (س) ادا کنیم، امام زمان (ع) نیز از اینکه برای مادر ایشان مجلس برگزار کنیم بسیار خوشحال و خوشنود می شوند.

    حجت الاسلام کریما ادامه داد: باید به اعلامیه ها و اطلاع رسانی های فضای مجازی و فضای حقیقی در رابطه مراسم های مذهبی توجه داشته و در این مراسم ها که در جای جای این شهرستان برگزار می شود حضور داشته باشیم و شرکت کنیم.

    وی با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به اهمیت انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در طول تاریخ دائما اعتقادات شیعه و اسلام حقیقی مورد تعرض و جسارت حکام مختلف قرار داشت تا اینکه امام خمینی (ره) تحولی عظیم در سطح جهان ایجاد کرد و اولین حکومت بزرگ شیعی بعد از خلافت امام مجتبی (ع) با محوریت اسلام اثنی عشر پایه گذاری کرد.

    امام جمعه موقت لاهیجان اضافه کرد: در راس این حکومت یک فقیه و عالم شیعی قرار دارد و احکام اسلامی در آن اجرا می شود که این مهمترین ویژگی این انقلاب بود که این ها را باید قبول کنیم.

    وی تصریح کرد: با این اوصاف و حقیقتی که بیان کردم تصور می کنید حضرت صاحب الزمان(عج) به این مملکت و به این نظام نظر ندارد و به این انقلاب نگاه نمی کند و ما را مورد عنایت خاص خود قرار نمی دهد؟ بله حتما همینطور است وگرنه چطور امکان داشت در بحران هایی که شرق و غرب از ابتدای انقلاب در ایران به وجود آوردند جان سالم به در ببرد.

    حجت الاسلام کریما افزود: به خاطر همین است که پاسداشت این انقلاب و دهه فجر را اهمیت می دهیم و در مراسم ها شرکت می کنیم و با حضور خود در این مراسم ها دین خودمان را به این حکومت شیعی و این انقلابی که خون هزاران شهید به پای آن ریخته است، ادا می کنیم.

    وی با اشاره به پیش بینی هواشناسی در رابطه با بارش برف در روزهای آینده در شهرستان لاهیجان، اظهار داشت: مومن باید زیرک باشد و پیش بینی های لازم را انجام دهد، امسال مسئولین ذیربط اقدامات بسیار خوبی را در جهت مدیریت و تمهیدات برای بارش برف انجام داده اند و جلساتی نیز برگزار شد.

    خطیب جمعه موقت لاهیجان با بیان اینکه سازمان ها از نظر امکانات با کمبودها و مشکلاتی رو به رو هستند، تصریح کرد: همه مسلمان ها به منزله حافظ و نگهبان یکدیگر هستند و در برابر یکدیگر مسئولند کمک های مردم می تواند نقاظ ضعف موجود را پر کند.

    حجت الاسلام کریما یکی از مهمترین امور دارای اهمیت در چند سال اخیر را مبحث فضای مجازی عنوان کرد و افزود: همه ما با این پدیده نو ظهور آشنا هستیم و در آن فعالیت داریم، فضای مجازی را از دو بعد می توانیم مورد توجه قرار دهیم، اول بُعد امنیتی است که خیلی مهم است و دوم بعد فرهنگی است.

    خطیب جمعه موقت لاهیجان ادامه داد: سازنده تلگرام پاول دوروف متولد روسیه است که بعد از بحران پیش آمده در اکراین این پیام رسان به دلیل عدم همکاری با دولت روسیه در جلوگیری از توطعه سرویس های جاسوسی غربی مورد انتقاد قرار گرفت و در ادامه تلگرام با پدر یهودی دوست دوروف، قراردادی را برای توسعه این پیام رسان را امضا کرد.

    وی خاطرنشان کرد: با امضا این قرارداد مالکیت تلگرام متعلق به شرکت قلعه دیجیتال به مالکیت مایکل(میخائیل) میری لاشویلی شد که از تاثیرگذارترین عضو کنگره جهانی یهود بوده و ساکن تل آویو است.

    جمعه لاهیجان 1 - امام خمینی (ره) تحولی عظیم در سطح جهان ایجاد کرد + تصاویر - امام جمعه لاهیجان جمعه لاهیجان 17 - امام خمینی (ره) تحولی عظیم در سطح جهان ایجاد کرد + تصاویر - امام جمعه لاهیجان جمعه لاهیجان 16 - امام خمینی (ره) تحولی عظیم در سطح جهان ایجاد کرد + تصاویر - امام جمعه لاهیجان جمعه لاهیجان 15 - امام خمینی (ره) تحولی عظیم در سطح جهان ایجاد کرد + تصاویر - امام جمعه لاهیجان جمعه لاهیجان 14 - امام خمینی (ره) تحولی عظیم در سطح جهان ایجاد کرد + تصاویر - امام جمعه لاهیجان جمعه لاهیجان 13 - امام خمینی (ره) تحولی عظیم در سطح جهان ایجاد کرد + تصاویر - امام جمعه لاهیجان جمعه لاهیجان 12 - امام خمینی (ره) تحولی عظیم در سطح جهان ایجاد کرد + تصاویر - امام جمعه لاهیجان جمعه لاهیجان 11 - امام خمینی (ره) تحولی عظیم در سطح جهان ایجاد کرد + تصاویر - امام جمعه لاهیجان جمعه لاهیجان 10 - امام خمینی (ره) تحولی عظیم در سطح جهان ایجاد کرد + تصاویر - امام جمعه لاهیجان جمعه لاهیجان 9 - امام خمینی (ره) تحولی عظیم در سطح جهان ایجاد کرد + تصاویر - امام جمعه لاهیجان جمعه لاهیجان 8 - امام خمینی (ره) تحولی عظیم در سطح جهان ایجاد کرد + تصاویر - امام جمعه لاهیجان جمعه لاهیجان 7 - امام خمینی (ره) تحولی عظیم در سطح جهان ایجاد کرد + تصاویر - امام جمعه لاهیجان جمعه لاهیجان 6 - امام خمینی (ره) تحولی عظیم در سطح جهان ایجاد کرد + تصاویر - امام جمعه لاهیجان جمعه لاهیجان 5 - امام خمینی (ره) تحولی عظیم در سطح جهان ایجاد کرد + تصاویر - امام جمعه لاهیجان جمعه لاهیجان 4 - امام خمینی (ره) تحولی عظیم در سطح جهان ایجاد کرد + تصاویر - امام جمعه لاهیجان جمعه لاهیجان 3 - امام خمینی (ره) تحولی عظیم در سطح جهان ایجاد کرد + تصاویر - امام جمعه لاهیجان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.