چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41348 تعداد نوشته های امروز : 17 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اعلام آمادگی ستادمدیریت بحران گیلان برای مشکلات ناشی از بارش برف
    06 بهمن 1396 - 17:48
    شناسه : 115604
    0

    مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به پیش بینی بارش برف طی روزهای آینده گفت: همه دستگاه ها آماده و پای کار برای مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از برف در استان هستند. عباس صابر روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به اعلام هواشناسی درباره وضعیت جوی استان […]

    پ
    پ

    برف گیلان برف رشت - اعلام آمادگی ستادمدیریت بحران گیلان برای مشکلات ناشی از بارش برف - بحران

    مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به پیش بینی بارش برف طی روزهای آینده گفت: همه دستگاه ها آماده و پای کار برای مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از برف در استان هستند.

    عباس صابر روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به اعلام هواشناسی درباره وضعیت جوی استان ، از روز گذشته بارندگی ها از آستارا آغاز شده و بارش برف را نیز در ارتفاعات داریم که هنوز ادامه دارد.
    وی تصریح کرد: با پیش بینی هواشناسی، بلافاصله جلسه مدیریت بحران را علاوه بر تمامی اعضای ستاد با حضور تمامی شهرداران و بخشداران استان برگزار کردیم و استاندار گیلان بر لزوم آمادگی دستگاه ها و پای کار بودن آنها تاکیدو توصیه های لازم را ارائه کرد.
    وی با اشاره به پیش بینی هواشناسی برای بارش برف در بیشتر نقاط استان خواست تا شهروندان از تردد غیر ضروری در راه های استان خودداری کنند.
    صابر همچنین از شهروندان خواست تا در زمان بارش برف از پارک کردن خودروها در کنار خیابان خودداری کنند تا عملیات برف روبی بدون مشکل و با سهولت انجام شود.
    مدیر کل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان خاطرنشان کرد: همه دستگاه ها پای کار هستند و اهتمام مان براینست تا مردم از این برف لذت ببرند.
    براساس پیش بینی هواشناسی در نواحی جلگه ای از شنبه شب تا صبح دوشنبه شرایط برای بارش مخلوط برف و باران و بتدریج بارش برف مهیاست.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.