چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شهروندان گیلانی برای تسهیل در عملیات برف‌روبی از پارک خودرو در معابر عمومی خودداری کنند
    06 بهمن 1396 - 19:41
    شناسه : 115612
    0

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: انتظار ما از شهروندان این است در زمان برف از ترددهای غیرضروری خودداری کنند تا شاهد بروز معضلات ترافیکی کمتری در سطح شهرهای استان باشیم. سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر […]

    پ
    پ

    محمدرضا محمدی 1 - شهروندان گیلانی برای تسهیل در عملیات برف‌روبی از پارک خودرو در معابر عمومی خودداری کنند - بامردم

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: انتظار ما از شهروندان این است در زمان برف از ترددهای غیرضروری خودداری کنند تا شاهد بروز معضلات ترافیکی کمتری در سطح شهرهای استان باشیم.

    سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف سنگین در استان، مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی برای خدمات‌دهی به شهروندان و حل معضلات ترافیکی در آمادگی کامل قرار دارد.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: انتظار ما از شهروندان این است در زمان برف از ترددهای غیرضروری خودداری کنند تا شاهد بروز معضلات ترافیکی کمتری در سطح شهرهای استان باشیم.

    وی با اعلام این مطلب که شهروندان به پلیس خود اعتماد داشته باشند گفت: مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی استان برای خدمات‌رسانی به رانندگان همواره از آمادگی لازم برخوردار است ضمن اینکه در چنین مواقعی برای حصول یک نتیجه مثبت تعامل دوجانبه شهروندان و پلیس بسیار ضروری است.
    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان خطاب به رانندگان بیان داشت: شهروندان ضمن داشتن تجهیزات زمستانی، باید از ایمنی کامل خودروی شخصی خود با بازدید و کنترل سیستم روشنایی، گرمایشی، برف پاک‌کن‌ها و سیستم موتوری از سلامت و صحت آن قبل از هرگونه تردد در خیابان‌ها اطمینان کامل پیدا کنند.
    محمدی با تاکید بر حفظ و رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان در معابر لغزنده اظهار داشت: رعایت کردن فاصله طولی و جانبی با خودروهای جلو و مجاور به‌ویژه در چنین شرایطی از سوی رانندگان بسیار حائز اهمیت است تا شاهد بروز کمترین تصادفات رانندگی باشیم.

    وی در خصوص تردد برخی از وسائط نقلیه خاص عنوان کرد: تردد کردن با وسائط نقلیه‌ای همچون موتورسیکلت و دوچرخه در شرایط برفی که معابر بسیار لغزنده هستند برابر قانون ممنوع است و انتظار داریم مردم ضمن همکاری مثبت با پلیس به توصیه‌ها و قوانین توجه کامل داشته باشند.
    سرهنگ محمدی به پارک کردن خودروها در حاشیه معابر و کوچه‌ها نیز اشاره و تاکید کرد: با توجه به وضعیت خاص خیابان‌ها و معابر شهرهای استان گیلان و عرض کم آن در برخی از نقاط، پارک کردن خودروهای شخصی در شرایط برفی باعث دوچندان شدن مشکلات شده و اختلالات زیادی را به‌وجود می‌آورد.

    رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان گیلان تصریح کرد: برخی از شهروندان تصور می‌کنند با پارک کردن خودرو در کوچه‌ها و خیابان می‌توانند در شرایط بحرانی دسترسی راحت‌تری به وسیله نقلیه خود داشته باشند در صورتیکه پارک خودروها در شرایط برفی در حاشیه خیابان ضمن سد معبر برای شهروندان مانع خدمات رسانی خودروهای امدادی و حتی تجهیزات برف روب و تصادفات خسارتی متعدد با خودروهای پارک شده میگردد، که البته و انتظار داریم مردم از انجام این کار جداً خودداری کنند.

    محمدی خطاب به مردم و شهروندان خاطرنشان کرد: همکاری همه‌جانبه و توجه مردم به دستورالعمل و ابلاغیه‌های صادر شده توسط پلیس و رعایت آن‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است تا همه با حفظ امنیت و آرامش خاطر کامل بیشتری این روزها را پشت سر بگذاریم‌.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.