شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مدارس کدام شهرستان‌های گیلان تعطیل است؟
    08 بهمن 1396 - 7:33
    شناسه : 115814
    0

    اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان وضعیت تعطیلی مدارس در شهرستان های مختلف گیلان در روز یکشنبه هشتم بهمن ماه را اعلام کرد. به گزارش «بامردم»، در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع می رساند به دلیل بارش شدید برف،برودت هوا و مشکل تردد،امروز یکشنبه هشتم بهمن ماه […]

    پ
    پ

    مدارس - مدارس کدام شهرستان‌های گیلان تعطیل است؟ - آموزش و پرورش گیلان

    اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان وضعیت تعطیلی مدارس در شهرستان های مختلف گیلان در روز یکشنبه هشتم بهمن ماه را اعلام کرد.

    به گزارش «بامردم»، در این اطلاعیه آمده است:
    به اطلاع می رساند به دلیل بارش شدید برف،برودت هوا و مشکل تردد،امروز یکشنبه هشتم بهمن ماه تمامی مدارس مناطق دیلمان ،عمارلو،رحمت آباد و بلوکات ،لاهیجان،آستانه اشرفیه،سیاهکل،رودبنه، تمامی مقاطع در دو نوبت صبح و عصر،شهرستان های رودبار و تولمات مقاطع ابتدایی و متوسطه اول در دو نوبت صبح و عصر و همچنین مناطق سنگر،کوچصفهان،شفت، فومن،صومعه سرا و نواحی یک و دو رشت مقطع ابتدایی در دو نوبت صبح و عصر تعطیل می باشند.

    بدیهی است فعالیت های آموزشی در دیگر مناطق به صورت عادی جریان دارد.
    حضور مدیران و عوامل اجرایی مدارس برای برف روبی حیاط و سقف واحدهای آموزشی و پیشگیری از هرگونه حادثه ی احتمالی الزامی است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.