شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پیش‌بینی بیش از ۹۰ برنامه ورزشی برای شهرستان رشت در ایام دهه‌ی فجر
    08 بهمن 1396 - 9:01
    شناسه : 115815
    1

      نشست هماهنگی برگزاری برنامه های ورزشی در ایام الله دهه ی فجر در اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت با حضور روسای ادارات بخش ها و هیات های ورزشی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان شهرستان رشت، محمدرضا شاه‌محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت، هدف از تشکیل این جلسه […]

    پ
    پ

     

    شاه‌محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت - پیش‌بینی بیش از ۹۰ برنامه ورزشی برای شهرستان رشت در ایام دهه‌ی فجر - برنامه ورزشی

    نشست هماهنگی برگزاری برنامه های ورزشی در ایام الله دهه ی فجر در اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت با حضور روسای ادارات بخش ها و هیات های ورزشی برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان شهرستان رشت، محمدرضا شاه‌محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت، هدف از تشکیل این جلسه را افزایش حضور و مشارکت هر چه بیشتر هیات ها و جامعه ورزشی جهت هر چه با شکوه تر برگزار شدن برنامه های ایام الله دهه ی فجر بیان کرد.

    وی افزود: این برنامه ها، با هدف تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در جهت بزرگداشت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، توسط جامعه ورزشی و با همکاری سایر ادارات انجام می شود.

    شاه‌محمدی گفت: برگزاری این مسابقات در این ایام زمینه را برای تفکر پویای نسل جوان و فرصت پاسخ گویی به ذهن پرسشگر جوانان و ورزشکاران در رابطه با انقلاب اسلامی را فراهم می کند.

    وی ادامه داد: اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت با توجه به رسالتی که بر عهده دارد سعی کرده است تا در اجرای برنامه ها به طور ویژه به این مهم توجه کند.

    رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت یادآور شد: بیش از ۹۰ برنامه ورزشی برای شهرستان رشت جهت افزایش زمینه حضور و مشارکت، در ایام دهه ی فجر پیش بینی شده است.

    در ادامه روسای ادارات و هیات های شهرستان رشت ضمن ارایه برنامه های پیشنهادی، نسبت به اجرای دقیق این برنامه ها و جدول زمان بندی مصوب اهتمام ورزیدند که اهم این برنامه های مصوب جلسه می توان به برگزاری جشنواره بازی های کودکان در ایام الله دهه ی مبارک فجر در رشت توسط هیات همگانی، برگزاری مسابقات استانی دوچرخه سواری، مسابقات جودو، پرس سینه، قایقرانی، هندبال، بدمینتون و… اشاره کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.