شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جشنواره ساخت آدم برفی در لاهیجان برگزار می شود
    08 بهمن 1396 - 11:15
    شناسه : 115839
    0

    شهردار لاهیجان از برگزاری جشنواره ساخت آدم برفی در این شهر خبر داد. مسعود کاظمی در گفت و گویی افزود: همزمان با بارش نعمت الهی برف و تلاش خادمان مردم در مدیریت شهری برای بازگشایی معابر که باعث آرامش بخشی به شهروندان شده است، جشنواره آدم برفی نشاطی مضاعف برای خانواده ها خواهد بود. وی […]

    پ
    پ

    شهردار لاهیجان - جشنواره ساخت آدم برفی در لاهیجان برگزار می شود - آدم برفی لاهیجان

    شهردار لاهیجان از برگزاری جشنواره ساخت آدم برفی در این شهر خبر داد.

    مسعود کاظمی در گفت و گویی افزود: همزمان با بارش نعمت الهی برف و تلاش خادمان مردم در مدیریت شهری برای بازگشایی معابر که باعث آرامش بخشی به شهروندان شده است، جشنواره آدم برفی نشاطی مضاعف برای خانواده ها خواهد بود.
    وی اضافه کرد: شهرداری لاهیجان با هدف شادی و نشاط شهروندان و بهره مندی از طبیعت زیبای زمستانی، اقدام به برپایی این جشنواره می کند.
    وی گفت: این جشنواره عصر روز دوشنبه ٩ بهمن از ساعت 15 تا 17 در محوطه پارک بازی حاشیه شمالی استخر در جنب ساختمان ستادی شهرداری برگزار خواهد شد و اقشار مختلف مردم با حضور در جشنواره آدم برفی لاهیجان، اقدام به ساخت آدم برفی کرده و پس از آن با ارزیابی آن ها بهترین ها را انتخاب و در مراسمی این آثار معرفی و تقدیر می شوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.