×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

n82811082 72138779 498x498 - امدادرسانی هلال احمرگیلان به ۷۵۰ مسافر و رهاسازی ۱۱۱خودرو گرفتار در برف - گیلان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از اسکان ۷۵۰ مسافر گرفتار در برف و رهاسازی ۱۱۱ خودرو در پی بارش شدید برف در این استان از شب گذشته تاکنون خبر داد.

مهدی ولی پور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: بر اساس آخرین آمار دریافتی از شب گذشته تاکنون ۷۰۰ نفر از مسافران گرفتار در برف جاده لوشان در حسینیه ها، مساجد و سالن های ورزشی اسکان داده شدند و به ۵۰ نفر که در پایانه مسافربری رشت اسکان داده شده بودند، خدمات لازم ارایه شد.
وی اظهار داشت: همچنین در این مدت برای رهاسازی ۸۰ خودروی گرفتار در برف در شهرستان رضوانشهر و بره سر، ۲۳ خودرو در منطقه گشت رودخان ماسوله و فومن، پنج خودرو در سه کیلومتری رودبار و سه خودرو در رودسر و رحیم آباد از سوی امدادگران هلال احمر گیلان اقدام شده است.
با اعلام هواشناسی گیلان مبنی بر بارش برف در مناطق جلگه ای استان گیلان از شامگاه شنبه، همه نیروهای جمعیت هلال احمر استان به حالت آماده باش درآمدند و تمامی مرخصی ها لغو شده است. در هر شهرستان یک تیم واکنش سریع هلال احمر به تعداد هر تیم پنج نفر، با تمام تجهیزات و امکانات مورد نیاز حضور دارند و در مرکز استان گیلان نیز یک تیم واکنش سریع به تعداد ۱۵ نفر با تجهیزات لازم برای امدادرسانی احتمالی در بارش برف آماده باش هستند.
علاوه بر فعالیت تیم های واکنش سریع، نیروهای امدادی هلال احمر استان گیلان نیز در پایگاه های این جمعیت به صورت ویژه آماده باش هستند.
بر اساس آخرین آمار، جمعیت هلال احمر گیلان دارای ۱۶ تیم واکنش سریع پنج نفره ، یک تیم ۱۵ نفره ، دو هزار و ۲۹۰ نجاتگر و امدادگر و هفت هزار و ۲۲۹ عضو جوان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.