شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41464 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برجام در ابعاد کلان، اثربخش بوده است
    15 مرداد 1395 - 19:10
    شناسه : 11620
    0

    امام جمعه موقت رشت گفت: برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در ابعاد کلان اثربخش بوده و این اثربخشی باید در زندگی مردم نیز هویدا باشد. به گزارش «بامردم»، حجت الاسلام غلامرضا شفیع زاده در خطبه های آئین عبادی – سیاسی این هفته نماز جمعه رشت افزود: اگرچه برخی از مشکلات در موضوع برجام به طرف […]

    پ
    پ

    امام جمعه موقت رشت گفت: برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در ابعاد کلان اثربخش بوده و این اثربخشی باید در زندگی مردم نیز هویدا باشد.

    به گزارش «بامردم»، حجت الاسلام غلامرضا شفیع زاده در خطبه های آئین عبادی – سیاسی این هفته نماز جمعه رشت افزود: اگرچه برخی از مشکلات در موضوع برجام به طرف مقابل برمی گردد، اما ما هم نباید در این زمینه عقب نشینی کنیم.
    وی با اشاره به موضوع کودتای نافرجام در ترکیه گفت: اتفاق اخیر در ترکیه نشان داد هر کجا دولت ها و حکومت ها به ملت ها تکیه کنند، پیروز می شوند.
    خطیب جمعه رشت در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به فرارسیدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار افزود: اگرچه این تخصص در جامعه از شأن و جایگاه اجتماعی بالایی برخوردار است، اما به لحاظ قانون کار، جزو شغل های سخت و زیان آور شناخته شده و این موضوع می بایست مورد توجه مسئولان ذی ربط قرار گیرد.
    وی وظیفه خبرنگاران را خطیر توصیف کرد و از آنان خواست از موضوعات و حقوق های کلان در جامعه غافل نشوند.
    حجت الاسلام شفیع زاده همچنین از خبرنگاران خواست صداقت و امانت داری را در حرفه خویش رعایت کرده و منصفانه به نقد مسائل بپردازند.
    وی در بخش دیگری از سخنانش از مسئولان بواسطه حفظ شأن و عزت ایرانیان در موضوع حج قدردانی کرد و گفت: مردم کشور در صورتی حاضر هستند به حج بروند که کرامت و عزتشان حفظ شود.
    وی همچنین وجود بقاع متبرکه را در گیلان به منزله پایگاه فرهنگی توصیف کرد و از مسئولان خواست به پاس اعتماد مردم، در انتخاب مدیران این اماکن مقدسه، دقت بیشتری کنند.
    هفدهم مردادماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزارشریف، به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.
    هجدهم مردادماه مقارن با پنجم ذی القعده نیز ، روز تجلیل از امامزادگان (ع) و بقاع متبرکه است.

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.