جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سونامی تقاضای بازنشستگی اساتید در پی عدم افزایش حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها
    10 بهمن 1396 - 10:38
    شناسه : 116262
    1

    عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ با بیان اینکه عدم افزایش حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در لایحه بودجه ضربه‌ای سنگین به جامعه علمی است، گفت: باید برای کاهش فاصله طبقاتی در راستای افزایش حقوق دیگر اقشار جامعه قدم برداشت. به گزارش «بامردم»، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی  با انتقاد از عدم افزایش حقوق بیش از ۵ […]

    پ
    پ

    - سونامی تقاضای بازنشستگی اساتید در پی عدم افزایش حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها - بازنشستگی

    عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ با بیان اینکه عدم افزایش حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در لایحه بودجه ضربه‌ای سنگین به جامعه علمی است، گفت: باید برای کاهش فاصله طبقاتی در راستای افزایش حقوق دیگر اقشار جامعه قدم برداشت.

    به گزارش «بامردم»، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی  با انتقاد از عدم افزایش حقوق بیش از ۵ میلیون تومان اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در لایحه بودجه سال ۹۷، گفت: کاهش فاصله طبقاتی باید با افزایش حقوق دیگر اقشار جامعه صورت بگیرد نه آنکه حقوق نخبگان و متخصصین جامعه که سال‌ها دود چراغ خورده و مدرک دکترا را گرفته و در جایگاه هیئت علمی دانشگاه‌ها نشسته‌اند را کاهش دهند.
    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این تصمیم موجب دلسردی جامعه علمی و افزایش خروج آن‌ها از کشور خواهد شد، افزود: قرار دادن اعضای هیات علمی در کنار برخی مقامات از قبیل مدیران عامل و اعضای هیات مدیره برخی موسسات نیز عمل ناصوابی است، چراکه موفقیت‌های کشور در هر عرصه‌ای را مدیون دانشگاهیان و جامعه معلمی هستیم به همین دلیل نمی‌توان چنین تصمیمی را از پذیرفت.
    عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه این تبصره باید در صحن علنی اصلاح شود، از تلاش برای اصلاح و تغییر آن در صحن طی رایزنی با نمایندگان خبر داد.
    عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال۹۷ با تاکید بر اینکه در صورت تصویب این تبصره در لایحه بودجه سال آینده، گروه وسیعی از اعضای هیات علمی برجسته و با تجربه کشور با مرتبه استادی یا دانشیاری تقاضای بازنشستگی خود را اعلام خواهند کرد، اضافه کرد: مجموعه علمی کشور به یکباره با ضربه سنگین و جبران ناپذیری مواجه خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.