پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • همکاری گروهی حتی در بحرانها باعث همدلی و نزدیکی مردم می شود
    10 بهمن 1396 - 13:20
    شناسه : 116332
    1

    اگر همراهی و همکاری تشکلها و گروههای مردم نهاد نبود مطمئنا ستادهای بحران در خدمات رسانی به مردم با مشکلات بیشتری مواجه بودند. حجت طیران گفت: باتوجه به آمادگی لازم در افکارعمومی و نیز بسیج نیروهای اجرایی و خدماتی در سطح شهرستان به نظر می رسد بحران برف اخیر باکمترین خسارت برای مردم به پایان […]

    پ
    پ

    اگر همراهی و همکاری تشکلها و گروههای مردم نهاد نبود مطمئنا ستادهای بحران در خدمات رسانی به مردم با مشکلات بیشتری مواجه بودند.
    - همکاری گروهی حتی در بحرانها باعث همدلی و نزدیکی مردم می شود - حجت طیران
    حجت طیران گفت: باتوجه به آمادگی لازم در افکارعمومی و نیز بسیج نیروهای اجرایی و خدماتی در سطح شهرستان به نظر می رسد بحران برف اخیر باکمترین خسارت برای مردم به پایان خود نزدیک می شود.
    نائب رئیس شورای شهر لاهیجان تاکید کرد: اگر همراهی و همکاری تشکلها و گروههای مردم نهاد نبود مطمئنا ستادهای بحران در خدمات رسانی به مردم با مشکلات بیشتری مواجه بودند. گروههایی که بطور خودجوش به برف روبی در خیابانها و کوچه ها اقدام کردند و برف را از شاخه های درختان شهر تکاندند یا دوستانی که در قالب تیم آفرود شهرستان به بازگشایی شریانهای اصلی و فرعی شهر کمک کردند بی تردید نقش مهمی در این امر داشتند.

    دکتر طیران گفت: جا دارد از تمامی نیروهای ستادی ، اجرایی و دوستان زحمتکش و مظلوم خدماتی در شهرداری لاهیجان که از چند ساعت قبل از بارشها باتمام وجود و خالصانه در جهت انجام وظیفه تلاش کردند تشکر و قدردانی شود. بی تردید همت و پشتکار جناب شهردار و مدیریت و همراهی مداوم ایشان با ماشین آلات برف روبی و تیم همراهشان در بوجود آوردن حس آرامش و استفاده مردم از زیبائیهای بارش برف نقش مهم و انکارنشدنی داشتند.

    طیران در پایان با تاکید بر پاکسازی کامل معابر و کوچه ها از برف توسط شهرداری اظهار امیدواری کرد که یخبندانهای روزهای آینده حلاوت بارشهای اخیر را به کام شهروندان تلخ نکند.
    طیران گفت: از تمامی اعضای محترم ستاد بحران می خواهم تا پاکسازی کامل برفها از منظر شهری و بازگشت شهر به حالت طبیعی در کمک رسانی به مردم همچون روزهای گذشته کوشا باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.