چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403 Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41625 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد دیدگاهها : 2379×
بهره‌برداری از ۳۵ پروژه با سرمایه‌گذاری شش میلیاردی در دهه فجر
  • 10 بهمن 1396 ساعت: 15:36
  • شناسه : 116388
    0

    بخشدار کلاچای اظهار داشت: به میمنت دهه مبارک فجر ۳۵پروژه عمرانی و عام المنفعه با حجم سرمایه‌گذاری شش میلیارد تومان در این بخش افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می گیرد. هادی کوچکی روز سه‌شنبه در نشست ستاد هماهنگی بزرگداشت دهه فجر انقلاب با اشاره به ماهیت مردمی بودن نظام بر ضرورت حضور پر رنگ مردم […]

    پ
    پ

    هادی کوچکی بخشدار کلاچای - بهره‌برداری از ۳۵ پروژه با سرمایه‌گذاری شش میلیاردی در دهه فجر - بخشدار کلاچای
    بخشدار کلاچای اظهار داشت: به میمنت دهه مبارک فجر ۳۵پروژه عمرانی و عام المنفعه با حجم سرمایه‌گذاری شش میلیارد تومان در این بخش افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می گیرد.

    هادی کوچکی روز سه‌شنبه در نشست ستاد هماهنگی بزرگداشت دهه فجر انقلاب با اشاره به ماهیت مردمی بودن نظام بر ضرورت حضور پر رنگ مردم در ویژه برنامه های دهه فجر تاکید و گفت: این امر می تواند بر بقا و استمرار نظام جمهوری اسلامی بیفزاید و همه باید در این زمینه نگاه مسئولانه و متعهدانه داشته باشیم.

    وی دهه فجر را فرصت مغتنمی برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام ذکر و افزود: معتقدم در ارائه بیان عملکردها، کارکردها و دستاوردهای نظام در حوزه عمرانی نقش پر رنگ مردم را شاهد باشیم.

    وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در بخش اشتغال، معیشت، اقتصادی و عمرانی تصریح کرد: مطمئناً مردم اثرات این خدمات را در ادامه کار دولت شاهد خواهند بود.

    بخشدار کلاچای در بخش دیگری از سخنان خود اجرای برخی از طرح های عمرانی را منوط به توانمندی و دوندگی مدیران دانست و بیان کرد: این تلاش ها به طور قطع باعث می شود پروژه‌ها در زمانبندی تعیین شده به بهره‌برداری برسد.

    کوچکی اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح کلاچای را از الزامات و از خواسته های دیرینه و به حق مردم منطقه عنوان و اظهار کرد :این پروژه هم اکنون با شتاب خوبی در حال انجام است.

    وی از اختصاص سه میلیارد تومان اعتبار در سال جاری برای اجرای پروژه راه پلرود تا سه راه ماچیان خبر داد.

    وی همچنین گفت: به میمنت دهه مبارک فجر ۳۵پروژه عمرانی و عام المنفعه با حجم سرمایه‌گذاری شش میلیارد تومان در این بخش افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می گیرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.