یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41469 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فرصت حضور همه صادرکنندگان در سرای تجاری ایرانیان فراهم است
    16 مرداد 1395 - 13:33
    شناسه : 11644
    0

    استاندار گیلان گفت: فرصت حضور همه صادرکنندگان کشور در سرای تجاری ایرانیان که در آستراخان روسیه در حال ساخت است، فراهم است. به گزارش «بامردم»، محمدعلی نجفی در دیدار با تاجران ایرانی آستراخان، به بهره برداری از سرای تجاری ایرانیان در پاییز امسال اشاره و بیان کرد: در این سرای تجاری که توسط اتاق بازرگانی […]

    پ
    پ

    استاندار گیلان گفت: فرصت حضور همه صادرکنندگان کشور در سرای تجاری ایرانیان که در آستراخان روسیه در حال ساخت است، فراهم است.

    به گزارش «بامردم»، محمدعلی نجفی در دیدار با تاجران ایرانی آستراخان، به بهره برداری از سرای تجاری ایرانیان در پاییز امسال اشاره و بیان کرد: در این سرای تجاری که توسط اتاق بازرگانی گیلان ساخته شده، فرصتی فراهم است تا همه استان ها از این قابلیت برای توسعه صادرات بهره ببرند.
    وی با بیان اینکه دیدگاه گیلان به سرای تجاری ایرانیان ملی است، گفت: در این مرکز به عنوان واحد پشتیبان تجارت با روسیه ، میز استان ها مستقر خواهد شد.
    نجفی افزود : هرکدام از استان های کشور دارای توانمندی های مختلفی هستند و این توانمندی ها می تواند در خدمت منافع اقتصادی کشور در سرای تجاری تجمیع شود.
    وی به همکاری وزارت امور خارجه و کشور برای بهره مندی از قابلیت های استان ها اشاره کرد و گفت: در دو سال گذشته ، بستر مناسبی برای فعال شدن استان های مرزی ایجاد شده است.
    استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهتمام دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: امسال بهترین شرایط برای رفع بسیاری از موانع صادراتی است.
    نجفی گفت: برای تقویت روابط بین کشورها ، تجار و بازرگانان نقش ماندگارتری دارند و صادرکنندگان می توانند از شرایط امسال و دستاوردهای برجام استفاده کنند.
    به دنبال سفر استاندار گیلان به آستراخان، مجسمه حکیم عمر خیام با حضور محمدعلی نجفی در آستراخان رونمایی شد. بخش ایران موزه تاریخ محلی آستراخان نیز با حضور استاندار گیلان، سرکنسول ایران در آستراخان و مقامات محلی افتتاح شد.
    محمدعلی نجفی همچنین با الکساندر ژیکلین استاندار آستراخان دیدار و گفت وگو کرد.
    شهر بندری آستراخان در جنوب غربی بخش اروپایی روسیه به دلیل قرار داشتن در دهانه ورودی رودخانه ولگا به دریای خزر، یک شاهراه آبی و زمینی به شمار می آید و هم اکنون با حضور بیش از 200 شرکت ایرانی به کانون تمرکز تجارت و بازرگانی در جنوب روسیه تبدیل شده است.

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.