جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهره برداری از ۴۱ طرح عمرانی و تولیدی آستانه اشرفیه در دهه فجر|در انتظار حکم رفع تصرف دادگستری درباره پارک بوجاق هستیم
    11 بهمن 1396 - 9:25
    شناسه : 116474
    0

    فرماندار آستانه اشرفیه گفت: در دهه مبارک فجر امسال تعداد ۴۱ طرح ، پروژه عمرانی و تولیدی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان به افتتاح و بهره برداری می رسد. رحیم حیدری فرماندار آستانه اشرفیه امروز سه شنبه دهم بهمن ماه در نشست با خبرنگاران گفت؛ در دهه فجر امسال پروژه های عمرانی در […]

    پ
    پ

    خبری فرماندار آستانه اشرفیه - بهره برداری از ۴۱ طرح عمرانی و تولیدی آستانه اشرفیه در دهه فجر|در انتظار حکم رفع تصرف دادگستری درباره پارک بوجاق هستیم - آستانه اشرفیه

    فرماندار آستانه اشرفیه گفت: در دهه مبارک فجر امسال تعداد ۴۱ طرح ، پروژه عمرانی و تولیدی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان به افتتاح و بهره برداری می رسد.

    رحیم حیدری فرماندار آستانه اشرفیه امروز سه شنبه دهم بهمن ماه در نشست با خبرنگاران گفت؛ در دهه فجر امسال پروژه های عمرانی در زمینه آسفالت و اجرای طرح هادی روستایی، افتتاح ساختمان اداره محیط زیست شهرستان و افتتاح اورژانس دستک در این شهرستان افتتاح می شود.

    حیدری در پاسخ به سوالی در مورد جاده دستک و همچنین جاده آستانه به رودبنه گفت: این جاده ها در حال تعریض و نصب روشنایی و بهسازی جاده است.

    فرماندار آستانه اشرفیه در جواب سوالی در مورد پارک بوجاق و ادعای تصرف توسط بخش حقیقی و حقوقی در این پارک گفت:  توسط اداره محیط زیست شهرستان در این ارتباط  دعوای حقوقی مطرح شده است و امیدواریم که دادگستری حکم را اجرا کند تا رفع تصرفات که بیشتر شامل اشخاص حقیقی است انجام شود.

    فرماندار آستانه اشرفیه همچنین در گفت وگو با خبرگزاری ایرنا گفت: در دهه مبارک فجر امسال تعداد ۴۱ طرح ، پروژه عمرانی و تولیدی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان به افتتاح و بهره برداری می رسد.

    رحیم حیدری اظهار داشت: از این تعداد پروژه قابل افتتاح تعداد ۳۸ طرح در بخش عمرانی به بهره برداری می رسد.

    وی ادامه داد: برای اجرای پروژه های عمرانی این شهرستان در دهه فجر امسال بیش از ۱۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

    به گفته حیدری، طرح های عمرانی در فصلهایی همچون آب روستایی ، برق، مخابرات، آسفالت راه های روستایی ، طرح های هادی روستایی ، دفع آب های سطحی در مناطق روستایی و … به افتتاح می رسد.

    وی با اشاره به بهره برداری از سه طرح تولیدی در این شهرستان گفت: افتتاح یک واحد کارخانه شالیکوبی ، یک واحد تولید ظروف پلاستیکی و یک هتل از جمله پروژه هایی است که به مناسبت ایام دهه فجر در این شهرستان به افتتاح می رسد.

    فرماندار آستانه اشرفیه هزینه اجرای این پروژه ها را بیش از ۷۷ میلیارد ریال عنوان و اضافه کرد: اجرای طرح های عمرانی و تولیدی دهه مبارک فجر امسال در این شهرستان بطور مستقیم برای ۵۴ نفر و بطور غیرمستقیم برای بیش از ۴۰۰ نفر اشتغال ایجاد می کند.

    حیدری همچنین با بیان اینکه کمیته های ۱۹ گانه ستاد بزرگداشت دهه فجر این شهرستان برنامه ریزی لازم را برای برگزاری باشکوه آئین ها انجام داده اند، اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی بایستی به خوبی به نسل های جدید انتقال داده شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.