×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

فرداد جنابی رییس شورای شهر لاهیجان - اقدامات خوبی در ستاد بحران شهرداری لاهیجان انجام گرفت - بحران

رئیس شورای شهر لاهیجان در بیست و نهمین جلسه شورای شهر ، ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت .

فرداد جنابی با قدردانی از کلیه کسانی که در برف اخیر ، برای خدمت رسانی در تلاش بودند، افزود : اقدامات خوبی در ستاد بحران شهرداری لاهیجان انجام گرفت که آرامش خوبی را به شهروندان ما تقدیم کرد.
وی تصریح کرد: ضمن اینکه به دلیل کمبود امکانات از مردم پوزش می طلبیم صادقانه اعلام می کنیم که در حد وسعمان تلاش کردیم.
وی گفت : از کلیه مدیران شهرستان ، علی الخصوص فرماندار شهرستان ، مقامات انتظامی و امنیتی، مدیران ادارات آب ، برق ، گاز ، بازرگانی ، اصناف ، سازمانهای مردم نهاد، مراکز درمانی و بهداشتی، بیمارستان ها و اورژانس و همکاری جوانان آفرود ، بوم بانان و… با ستاد بحران شهرداری لاهیجان تشکر میکنم.
وی از مدیریت خوب شهردار لاهیجان ، کلیه پرسنل زحمتکش ستادی و خدماتی ، فضای سبز ، آتش نشانی ، عمرانی ، تأسیسات که با تمام کاستی ها با تلاش شبانه روزی خود و عرق به خدمت تلاش کردند تا شهروندان کمترین مشکل را داشته باشند ، قدردانی نمود.
وی برگزاری جشنواره آدم برفی را مثبت ارزیابی نمود و افزود : حضور جوانان، خانواده ها، کودکان و نوجوانان در این جشنواره، زمینه بسیار خوبی برای ایجاد فضای شاد و مفرح ایجاد کرده بود و حضور خانواده‌ ها به‌ صورت دسته جمعی که با شور و شوق در ساختن آدم برفی مشارکت داشتند از ویژگی‌های بسیار خوب و ارزشمند این جشنواره بود .
وی گفت : یقیناً برنامه ها و جشنواره هایی که بتوانند شادی و نشاط در بین خانواده ها را بوجود آورد ، مورد حمایت شورای شهر خواهد بود .

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.