شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افزایش ۳۲درصدی اشتغالزایی در لاهیجان نسبت به سال گذشته
    12 بهمن 1396 - 15:13
    شناسه : 116765
    0

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، مهندس جانبازی روز پنجشنبه نخستین روز دهه فجر در دیدار با امام جمعه شهرستان لاهیجان اظهارداشت: حجم اعتبارات هزینه شده در دهه فجر امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 67 درصد و ازلحاظ تعداد 60 درصد و از لحاظ فرصت شغلی 32 درصد افزایش نشان می دهد. وی […]

    پ
    پ

    یک روزه رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان به لاهیجان 30 - افزایش ۳۲درصدی اشتغالزایی در لاهیجان نسبت به سال گذشته - اشتغالزایی

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، مهندس جانبازی روز پنجشنبه نخستین روز دهه فجر در دیدار با امام جمعه شهرستان لاهیجان اظهارداشت: حجم اعتبارات هزینه شده در دهه فجر امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 67 درصد و ازلحاظ تعداد 60 درصد و از لحاظ فرصت شغلی 32 درصد افزایش نشان می دهد.

    وی افزود: با افتتاح این طرح ها یک هزار و 697 فرصت شغلی در شهرستان ایجاد می شود و تلاش بر این است که از همه توانمندی‌های شهرستان لاهیجان از جمله ظرفیت های بخش های صنعتی و کشاورزی در تولید و اشتغال استفاده شده و با برندسازی به توسعه گردشگری و توریسم پرداخته شود.

    سرپرست فرمانداری لاهیجان خاطرنشان کرد: در اجرای طرح ‌های دهه فجر این شهرستان 17 دستگاه اجرایی نقش دارند که میراث فرهنگی ؛ صنایع‌دستی و گردشگری با 38 میلیارد و 900 میلیون تومان؛ جهاد کشاورزی با 19 میلیارد و 780 میلیون تومان و راه و شهرسازی با شش میلیارد و 756 میلیون تومان بیشترین اعتبار هزینه‌ای در افتتاح این طرح ها را بر عهده دارند.

    جانبازی یادآورشد: محور اصلی توسعه برای شهرستان لاهیجان بر صنعت گردشگری قرار دارد و همه فعالیت ها در حوزه های مختلف شهرستان از قبیل کشاورزی، باید با چشم انداز توسعه صنعت و گردشگری دنبال شود.

    وی به کمبود فضای اقامتی و بوم گردی در لاهیجان اشاره و تصریح کرد: در بخش بوم گردی با توجه به استقبال خوب مسافران از لاهیجان در تلاش هستیم با ایجاد مجتمع‌های گردشگری، ماندگاری سفر مسافران را به شهرستان افزایش داده و پایدار نماییم.

    وی تصریح کرد: تمام طرح های شهرستان باید پیوست محیط زیستی داشته باشند و به گونه ای اقدام شود که به محیط زیست آسیبی وارد نشود و بدون آسیب به محیط زیست رشد و توسعه شهرستان را در پی داشته باشند.

    وی دهه فجر را یادآور جان‌فشانی‌ها و همراهی و همدلی ملت ایران در سال 57 دانست و یاد این روزها را گرامی داشت.

    وی در این دیدار از مردم فهیم شهرستان، ثمن های مردم نهاد، امام جمعه محترم، نماینده محترم مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تامین، نیروهای نظامی و انتظامی، بخشداران، شهرداران، شوراهای اسلامی و دهیاران به خاطر نقشی که در بحران اخیر داشتند تشکر کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.