چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فیلم دختر 22 ساله با شلوار زرد همراه مهدی قائدی در تصادف + سند نیروی انتظامی
    14 بهمن 1396 - 9:17
    شناسه : 116955
    0

    فیلمی در حال پخش در فضای مجازی است که یک دختر را با شلوار زرد داخل خوردوی مهدی قائدی ستاره استقلال تهران نشان می دهد که مصدوم شده و سرپایی مداوا می شود. اما مشخص نشده که وی چه کسی و علت حضورش در خودرو چیست. تصویری هم از برگه کروکی پلیس درصحنه تصادف خبرساز […]

    پ
    پ

    ydaki crop c0 5 0 5 700x438 75 - فیلم دختر 22 ساله با شلوار زرد همراه مهدی قائدی در تصادف + سند نیروی انتظامی - احمدرضا شاکر

    فیلمی در حال پخش در فضای مجازی است که یک دختر را با شلوار زرد داخل خوردوی مهدی قائدی ستاره استقلال تهران نشان می دهد که مصدوم شده و سرپایی مداوا می شود. اما مشخص نشده که وی چه کسی و علت حضورش در خودرو چیست. تصویری هم از برگه کروکی پلیس درصحنه تصادف خبرساز مهدی قائدی منتشرشده است که درمیان أسامی سرنشینان نام یک زن هم دیده می شود.

    به گزارش سرویس استقلال و پرسپولیس نوداد (سکوی اجتماعی خبر)  فیلمی در حال پخش در فضای مجازی است که یک دختر را با شلوار زرد نشان می دهد که مصدوم شده و سرپایی مداوا می شود. اما مشخص نشده که وی چه کسی و علت حضورش در خودرو چیست.

    مهدی قائدی برای انجام کارهای دانشگاهی خودش به بوشهر رفته بود که در اتوبان امام علی بوشهر به همراه چهار سرنشین تصادف می کند.

    این تصادف پنج مصدوم داشته که سه نفر از آنها که یکی دختر بوده سر پایی مداوا و یک نفر مرگ مغزی و خود قائدی در ای سی یو بستری می سود.

    همچنین تصویری از برگه کروکی پلیس درصحنه تصادف خبرساز مهدی قائدی منتشرشده است که درمیان اسامی سرنشینان نام یک زن هم دیده می شود. گفته شده این بازیکن جوان استقلال در آن ساعت شب در مسیر برگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی جام بوشهر بود.

    در ادامه و در کروکی پلیس راهنمایی و رانندگی که در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته است اسامی تمام سرنشینان هم ذکر شده که این بین به نام یک خانم ۲۲ ساله هم اشاره شده است. ضمن آنکه بارها در این گزارش اشاره شده که خود مهدی قائدی راننده این خودرو بوده و به علت عدم تسلط در رانندگی و کنترل ماشین باعث این سانحه شده است. در این گزارش نام احمدرضا شاکر هم اشاره شده که متاسفانه این نوجوان به علت مرگ مغزی جان خود را از دست داد.

    ajtwq crop c0 5 0 5 700x714 75 - فیلم دختر 22 ساله با شلوار زرد همراه مهدی قائدی در تصادف + سند نیروی انتظامی - احمدرضا شاکر

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.