شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نمایندگان مجلس، عملگرایانه حامی جوانان باشند
    14 بهمن 1396 - 11:02
    شناسه : 117082
    0

    مشاور استاندار گیلان در امور جوانان، خواستار حمایت و اقدامات عمل‌گرایانه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با مشکلات و دغدغه‌های جوانان استان شد. به گزارش «بامردم»،  فرشاد نوروزپور روز شنبه ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و تبریک فرارسیدن سی‌و‌نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، جوانان را یکی از مهم‌ترین نیروهای موثر در […]

    پ
    پ

    نوروزپور - نمایندگان مجلس، عملگرایانه حامی جوانان باشند - ایرنا

    مشاور استاندار گیلان در امور جوانان، خواستار حمایت و اقدامات عمل‌گرایانه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با مشکلات و دغدغه‌های جوانان استان شد.

    به گزارش «بامردم»،  فرشاد نوروزپور روز شنبه ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و تبریک فرارسیدن سی‌و‌نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، جوانان را یکی از مهم‌ترین نیروهای موثر در استقرار نظام جمهوری اسلامی دانست و با اشاره به ضرورت جوان‌گرایی و استفاده از نیروهای جوان در سطوح مختلف مدیریتی همزمان با چهارمین دهه از عمر انقلاب اسلامی، خواستار توجه جدی و عملیاتی مدیران اجرایی و نمایندگان قوه مقننه نسبت به مسائل جوانان شد.
    وی با اشاره به برخی اظهارنظرها نسبت به بکارگیری سه تن از جوانان حامی دولت در استان گیلان به عنوان بخشدار بیان داشت: به طور طبیعی، کسی نمی تواند ادعا کند با انتصاب چند جوان توانمند و حامی دولت به عنوان مدیران سیاسی، تمام مشکلات جوانان حل می شود اما به همین میزان هم، نمی‌توان انکار کرد که این اقدام شجاعانه و ارزشمند استاندار جوان گیلان، بیانگر اعتقاد مدیریت ارشد استان به استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های نسل جوان انقلاب است.
    نوروزپور خطاب به منتقدان این اقدام گفت: برخی چنان علیه تصمیم اتخاذ شده اظهار مخالفت می کنند که گویی فراموش کرده‌اند در سال های ابتدای انقلاب، نسل جوان آن روز بودند که سکان مدیریت امور را بر عهده گرفتند اما امروز حاضر نیستند به جوانان اجازه دهند تا سهمی در اداره امور کشور داشته باشند.
    مشاور استاندار گیلان در امور جوانان افزود: در کنار استفاده از جوانان در بدنه مدیریتی کشور، مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان امروز در حوزه اشتغال و بیکاری است که بخشی از آن در دایره اختیارات و مسئولیت‌های دولت است و بخش عمده آن هم به حوزه وظایف نمایندگان مجلس و قوه مقننه باز می گردد.
    نوروزپور تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید با استفاده از اختیارات قانونی خود نسبت به اصلاح قوانین اقتصادی، بهبود فضای کسب‌و‌کار و رونق اشتغال و تولید کمک کنند تا زمینه و فرصت اشتغال جوانان بیش از پیش فراهم شود.
    مشاور استاندار گیلان در امور جوانان با ابراز امیدواری نسبت به استمرار رویه اعتماد به جوانان در عرصه‌های مدیریتی گیلان، از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی خواست به این رویکرد استاندار گیلان، حمایتی همدلانه و دلسوزانه نشان دهند و گفت: در حالی که پس از بخشنامه استاندار گیلان مبنی بر لزوم به‌کارگیری جوانان و بانوان در اداره های استان، استانداران چند استان دیگر نیز این تصمیم را مدنظر قرار داده اند؛ انتظار می رود که نمایندگان مردم گیلان در مجلس هم به تقویت و تحکیم بیشتر این موضوع در استان گیلان با میزان بالای جوانان تحصیل کرده و توانمند، یاری رسانند.
    نوروزپور اضافه کرد: با ارتقاء شرایط اقتصادی و فضای کسب و کار، رونق تولید و گردشگری در استان شرایط اشتغال جوانان نیز به سطح مطلوب می رسد و بخش عمده‌ای از دغدغه‌های جوانان، رفع و به تبع آن بسیاری از مشکلات اجتماعی و سیاسی کشور نیز کاسته می شود/ایرنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.