شنبه, 15 اردیبهشت 1403 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41556 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2375×
نوجوانان و جوانان در سازندگی ایران اسلامی نقش اساسی داشته و دارند
14 بهمن 1396 - 12:09
شناسه : 117084
1

فرماندار رودبار گفت: نوجوانان و جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و سازندگی ایران اسلامی نقش اساسی داشته و دارند. اسماعیل میرغضنفری در مراسم زنگ انقلاب هنرستان شهید بهشتی رودبار افزود: امام خمینی (ره) وقتی سال42 فرمودند«سربازان من در گهواره ها هستند شاید کمتر کسی به این آینده نگری و پیش بینی می اندیشید […]

پ
پ

photo ۲۰۱۸ ۰۲ ۰۳ ۱۱ ۵۱ ۵۲ - نوجوانان و جوانان در سازندگی ایران اسلامی نقش اساسی داشته و دارند - اسماعیل میرغضنفری
فرماندار رودبار گفت: نوجوانان و جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و سازندگی ایران اسلامی نقش اساسی داشته و دارند.

اسماعیل میرغضنفری در مراسم زنگ انقلاب هنرستان شهید بهشتی رودبار افزود: امام خمینی (ره) وقتی سال42 فرمودند«سربازان من در گهواره ها هستند شاید کمتر کسی به این آینده نگری و پیش بینی می اندیشید که نوجوانان و جوانان به میدان بیایند و در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی داشته باشند.»
وی همچنین با بیان اینکه نوجوانان و دانش آموزان به عنوان قشر تأثیر گذار و آتیه ساز کشور باید به خود باور داشته باشندریال خاطرنشان کرد: کسانی که جانفشانی ها، ایثارگریها و پیروزیهای بی بدیل را در جنگ تحمیلی رقم زدند غالبشان همسن جوانان و دانش آموزان امروز بودند که دشمن تمام تلاش خود را برای انحراف و جدایی شان از انقلاب بکار گرفته است.
فرماندار یکی از راههای به انحراف بردن جوانان را ساخت و تولید برنامه های مخرب در فضای مجازی دانست و گفت: داشتن فضای مجازی و استفاده مطلوب از آن خوب است اما تاثیرات مخرب آن بسیار خطرناک است. میرغضنفری خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب از لفظ جنگ نرم استفاده کردند اگر در آن زمان عده زیادی متوجه این کلام رهبری نشدند اما امروز به این واقیعت و دور اندیشی و هشدار رهبری پی برده اند که باید تلاش کنیم بر فضای مجازی تاثیر گذار باشیم نه تاثیر پذیر، همانند تاثیری که شهید حسین فهمیده بر جامعه گذاشت.
میر غضنفری با تاکید برهوشیاری در مقابل دشمنان افزود: سردمداران استکبار چون می دانند دین و دین باوری باعث نابودی آنها می شود ،دین را به عنوان عامل عقب ماندگی ملت ها معرفی وآنرا تخریب می کنند.
وی همچنین با اشاره به اینکه تریبونها باید صدای وحدت و همدلی باشند گفت: باید وفاق و همدلی در جامعه استمرار داشته باشد و تریبونها منادی وحدت و همدلی باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.