شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برای ارتقا معیشت اقتصادی باید به فکر توسعه صنعتی نیز بود
    14 بهمن 1396 - 21:40
    شناسه : 117173
    0

    فرماندار شهرستان رشت گفت: برای ارتقا معیشت اقتصادی مردم علاوه بر توسعه کشاورزی باید به فکر توسعه صنعتی استان و شهرستان نیز بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت ، سید محمد احمدی در مراسم نواختن زنگ انقلاب که در مدرسه انوارالعلوم ناحیه دو رشت برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا […]

    پ
    پ

    محمد احمدی 3 - برای ارتقا معیشت اقتصادی باید به فکر توسعه صنعتی نیز بود - توسعه

    فرماندار شهرستان رشت گفت: برای ارتقا معیشت اقتصادی مردم علاوه بر توسعه کشاورزی باید به فکر توسعه صنعتی استان و شهرستان نیز بود.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت ، سید محمد احمدی در مراسم نواختن زنگ انقلاب که در مدرسه انوارالعلوم ناحیه دو رشت برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی،اظهار کرد: حدود چهل سال قبل در این کشور، جوانان آن زمان با اتحاد، وحدت، همدلی و اراده ای که از بطن جامعه برخاسته بود، رژیم ظلم و وابسته به دشمن را سرنگون کردند.

    سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر اینکه کودکان و نوجوانان امروز،پاسداران ارزش های انقلاب در آینده هستند،گفت: اگر امروز با نواختن زنگ انقلاب،تجدید میثاقی می شود به این دلیل است که شماها باید در آینده پاسدار خون شهدا و حافظ ارزش های انقلاب اسلامی باشید.

    وی ، با بیان اینکه اگر آرمان ها و عزت ایران اسلامی در دنیا حفظ شده،به دلیل خون هایی است که توسط جوانان ما تقدیم انقلاب شده،افزود:ملت برای پیروزی این انقلاب سه شعار بنیادین «استقلال»،«آزادی» و «جمهوری اسلامی»را فریاد می زدند؛ در طول 40 سال از عمر پربرکت انقلاب همواره برای پاسداشت و دوام انقلاب اسلامی بر آرمان های خودمان ایستادیم.

    احمدی با تاکید بر اینکه کودکان و نوجوانان امروز،پاسداران ارزش های انقلاب در آینده هستند،گفت:اگر امروز با نواختن زنگ انقلاب، تجدید میثاقی می شود به این دلیل است که شما چشم امید آینده این کشور هستید و آرمان های انقلاب تقدیم شما می شود و شماها هستید که باید در آینده پاسدار خون شهدا و حافظ ارزش های انقلاب اسلامی باشید.

    سید محمد احمدی بعد از مراسم زنگ انقلاب به همراهی جمعی از مسئولین و مدیران شهرستان رشت و خبرنگاران به مراسم افتتاح پروژه پرداخت .

    از  پروژه امروز می توان به  پروژه فرش اقتصاد مقاومتی که با اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان در ساختمان اصلاح تربیت لاکان جهت کمک به مددجویان توسط اداره کل زندان ها صورت گرفته و با حضور سرپرست فرمانداری رشت افتتاح گردید اشاره کرد .

    از جمله طرح های  مهم  به افتتاح شرکت تولیدی سیلندر امید با هدف تولید انواع سلیندرهای فولادی، بدون درز و کپسول آتش نشانی در شهرک صنعتی سپیدرود رشت است که امروز همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر ، در این شهرستان به بهره برداری رسید و مشتمل بر اعتباری هزینه اجرایی دو میلیارد تومانی بوده و همزمان 13 پرسنل شاغل در آن مشغول به کار شده است.

    سید محمد احمدی در حاشیه افتتاح این واحد صنعتی گفت: برای ارتقا معیشت اقتصادی مردم علاوه بر توسعه کشاورزی باید به فکر توسعه صنعتی استان و شهرستان نیز بود.

    سرپرست فرمانداری شهرستان رشت توسعه شهرکهای صنعتی را یکی از برنامه های اصلی دولت در استان و شهرستان خواند و گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در شهرصنعتی و شهرک صنعتی سپیدرود رشت با روی باز از این حمایت دولت استقبال خواهیم کرد و برای توسعه بیش از پیش صنعت استان نیاز به همراهی همدلی همه مدیران استانی است، که خوشبختانه گیلان از این مشارکت و همدلی بهره مند است.

    همچنین،دفتر خدمات مسافرتی نقش سبز با هزینه یک و نیم  میلیارد تومان  در بخش گردشگری از دیگر طرح های افتتاحی  بود .

    IMG 4304 - برای ارتقا معیشت اقتصادی باید به فکر توسعه صنعتی نیز بود - توسعه IMG 4367 - برای ارتقا معیشت اقتصادی باید به فکر توسعه صنعتی نیز بود - توسعه IMG 4363 - برای ارتقا معیشت اقتصادی باید به فکر توسعه صنعتی نیز بود - توسعهی

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.