جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • امنیت محله محور راهی برای رسیدن به امنیت پایدار است
    15 بهمن 1396 - 15:26
    شناسه : 117249
    0

    رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت:  امنیت محله محور راهی برای رسیدن به امنیت پایدار است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی رمضانی در همایش روسای کلانتری ها و پاسگاه‌های استان گیلان با اشاره به کاهش ۴ درصدی سرقت های مهم از شروع سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته، […]

    پ
    پ

    علی رمضانی فرمانده انتظامی شهرستان رودبار - امنیت محله محور راهی برای رسیدن به امنیت پایدار است - امنیت

    رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت:  امنیت محله محور راهی برای رسیدن به امنیت پایدار است.

    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی رمضانی در همایش روسای کلانتری ها و پاسگاه‌های استان گیلان با اشاره به کاهش ۴ درصدی سرقت های مهم از شروع سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته، اظهار داشت: سرقت های مسلحانه در استان در این بازه زمانی ۶۸ درصد کاهش پیدا کرده است.
    این مقام انتظامی با اشاره به افزایش ۳۷ درصدی کشفیات مواد مخدر از شروع سال ۹۶، اضافه کرد: از شروع سال نارضایتی مردمی از کلانتری و پاسگاه ها در گیلان ۱۰ درصد و میزان جرایم کارکنان ۱۲ درصد کاهش داشته است.
    وی نظارت مستمر بر کارکنان در راستای اجرای تکربم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی را مهم تلقی کرد و افزود: تحکیم مبانی نظم و انضباط در مقرهای پلیس یکی از ضروریات نیروی انتظامی است.
    سرهنگ رمضانی با بیان اینکه در پیشگیری اجتماعی، تاکید بر حذف علل جرم به جای برخورد صرف با جرم است، خاطرنشان کرد: اعتماد مردم بزرگ‌ترین سرمایه پلیس است.
    این مقام انتظامی استانداردسازی رفتار، توانمندسازی کارکنان و فعال سازی امنیت محله محور را از برنامه های مهم پلیس دانست و افزود: امنیت محله محور راهی برای رسیدن به امنیت پایدار است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.