جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 27 روستای رودبار از نعمت گاز بهره مند شدند
    15 بهمن 1396 - 16:06
    شناسه : 117254
    0

    در چهارمین روز از دهه مبارک فجر آئین افتتاح طرح گازرسانی به روستاهای رودبار با حضور حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان و اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار در روستای پلنگ دره این شهرستان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی گاز گیلان- در این مراسم مهندس اکبر با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار […]

    پ
    پ

    27 روستای رودبار از نعمت گاز بهره مند شدند - 27 روستای رودبار از نعمت گاز بهره مند شدند - رودبار

    در چهارمین روز از دهه مبارک فجر آئین افتتاح طرح گازرسانی به روستاهای رودبار با حضور حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان و اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار در روستای پلنگ دره این شهرستان برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی گاز گیلان- در این مراسم مهندس اکبر با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: در اردیبهشت امسال کلنگ عملیات گازرسانی به 50 روستای رودبار در همین روستا به زمین زده شد و بحمدالله پس از 9 ماه، 27 روستای صعب العبور این شهرستان بهره مند از گاز شده است.
    وی اعلام داشت: در دهه فجر امسال 50 روستای استان از نعمت گاز بهره مند شده اند که بیشترین آنها در شهرستان رودبار می باشد و برای گازرسانی به این 27 روستا 78 میلیارد ریال هزینه شده است.
    مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان گفت: با گازرسانی به این روستاها درصد بهره مندی روستایی رودبار از 61.2 درصد به 70.3 درصد افزایش یافته است و با اتمام عملیات گازرسانی به 23 روستای باقیمانده، درصد بهره مندی روستایی این شهرستان به 95 درصد افزایش می یابد و رودبار به جمع شهرستان های سبز گیلان می پیوندد.
    همچنین در این مراسم میرغضنفری فرماندار رودبار ضمن قدردانی از مدیریت و کارکنان شرکت گاز بجهت گازرسانی به روستاهای کوهستانی و صعب العبور شهرستان، ابراز امیدواری نمود تا پروژه های خدماتی بیشتری در رودبار به ثمر برسد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.