چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خانه کشتی لاهیجان و چیزهایی که شاید نمی دانید!
    15 بهمن 1396 - 16:34
    شناسه : 117283
    0

    تابناک نوشت: صبح روز گذشته استاندار گیلان در مراسم افتتاح خانه کشتی شهرداری لاهیجان گفت: ظرفیتهای بی نظیری در شهر لاهیجان وجود دارد که متأسفانه از ظرفیتهای خدادادی موجود به درستی استفاده نشده است. سالاری افزود: بروکراسی های بی جهت جلوی خیلی از پیشرفتهای شهر را گرفته است. با واگذاری اراضی ملی مخالفم، ولی با […]

    پ
    پ

    از 3 طرح عمرانی در شهرستان لاهیجان با حضور استاندار گیلان 14 - خانه کشتی لاهیجان و چیزهایی که شاید نمی دانید! - ابراهیم مهربان

    تابناک نوشت: صبح روز گذشته استاندار گیلان در مراسم افتتاح خانه کشتی شهرداری لاهیجان گفت: ظرفیتهای بی نظیری در شهر لاهیجان وجود دارد که متأسفانه از ظرفیتهای خدادادی موجود به درستی استفاده نشده است.

    سالاری افزود: بروکراسی های بی جهت جلوی خیلی از پیشرفتهای شهر را گرفته است. با واگذاری اراضی ملی مخالفم، ولی با برنامه ریزی درست می توان از این اراضی به درستی بهره برداری کرد

    خانه کشتی لاهیجان و چیزهایی که نمی دانید

    در سال ١٣٩٣ جلسه اى به پیشنهاد نماینده وقت جناب ندیمى در محل شهردارى لاهیجان برگزار و دستور جلسه در خصوص اعتبارات ماده ١٨٠ بود که تا حدود زیادى اختیارات آن بر عهده نمایندگان مجلس بود.

    در آن جلسه مباحث مختلفى در خصوص انجام پروژه هاى مختلف در دو حوزه انتخابیه مطرح گردید.

    که ابراهیم مهربان،عضو وقت شورای شهر لاهیجان از ندیمی خواست که از این محل اعتبارى به جهت ساخت خانه کشتى کارسازى شود و نماینده هم پذیرفت و هم استقبال کرد.

    متاسفانه با شیطنت برخى ابتدا این موافقتنامه مابین اداره کل ورزش و جوانان با سازمان مدیریت منعقد گردید که پس از پى گیرى هاى فراوان مهربان در دفتر رییس وقت سازمان مدیریت استان به اتفاق نماینده و شهردار وقت(سعید آگشته) موافقتنامه اصلاح و مجرى و بهره بردار شهردارى لاهیجان قید گردید و مقرر شد زمین را شهردارى تعرفه و با اعتبار اولیه دولتى کار شروع شود که این مهم پس از کش و قوس هاى فراوان انجام شد این پروژه از سال ١٣٩۴ شروع گردید و نهایتا امسال به پایان رسید.

    اگرچه در مراسم افتتاحیه انتظارى از برخى افراد در بیان واقعیت وجود نداشت اما استاندار میبایست واقعیت ها را میدانست و میگفت.

    اعتبار پروژه خانه کشتی لاهیجان ملى بود و بر اساس نقدینگى دولت سرعت انجام پروژه کم یا زیاد میشد اما وجود شورا دوره چهارم و آگشته در تداوم انجام پروژه بسیار موثر بود و اینکه در بسیارى از مواقع شهردارى از محل اعتبارات خود این پروژه را مدیریت میکرد.

    یک نکته مهم..

    به لحاظ قانونى امکان هیچگونه کمکى از طریق اداره کل امکان پذیر نبود.

    در پایان باید تاسف خورد که با وجود این همه شخصیت و قهرمان گیلانى چرا شخصى که حتى گیلانى هم نیست، امروز خود را پدرخوانده ورزش گیلان میداند و به شدت به دنبال تعرفه مهره هاى خود براى مدیر کلى ورزش گیلان میباشد و کاش هیچگاه سازمان تربیت بدنى به وزارت ورزش تبدیل نمیشد تا استقلال ورزش حفظ میگردید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.