×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

رییس اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان و سیاهکل از خریداری تجهیزات بیمارستانی به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال از عواید موقوفه موسی معتمد شریعت در قالب طرح مهر تندرستی خبر داد.

اشکوری - رونمایی از تجهیزات بیمارستانی ۴۵۰ میلیونی از موقوفه موسی معتمد - اوقاف لاهیجان

بامردم:حجت السلام والمسلمین سید حامد میرحسینی ضمن تاکید بر لزوم وقف در زمینه درمان و تندرستی در شهرستان لاهیجان ، گفت : نیت موقوفه موسی معتمد برای تجهیز و نگهداری بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان از موقوفه های موسی معتمد شریعت بوده که سال گذشته ۲۵۰ میلیون ریال از عواید این موقوفه به بیمارستان ۲۲ آبان اهدا شد .

میرحسینی در ادامه اررش این تحهیزات را ۴۵۰ میلیون ریال دانست و گفت : روز دوشنبه همزمان با ایام الله دهه فجر از این تجهیزات با حضور مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان و فرماندار لاهیجان رونمایی شده و پس از آن به بهره برداری میرسد .

وی تجهیزات خریداری شده از محل نیات واقف را لنز یورتروسکوپ ، فورسپس برای عمل های اورولوژی ، ساکشن دوشیشه ایی جراحی ، دستگاه ضدعفونی هوا برای بخش های ویژه ، بویلر لوازم نوزاد و رگ یاب نوزاد دانست و گفت : خریداری این تجهیزات در قالب طرح مهر تندرستی انجام می گیرد .

اشکوری در پایان از مردم ولایتمدار و خیر لاهیجان جهت وقف در زمینه های قرآنی ، پزشکی ، فرهنگی و هر آنچه که در شهرستان نیاز است دعوت کرد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.