جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خودداری فرماندار آستارا از افتتاح یک پروژه در لوندویل به دلیل نیمه‌کاره بودن
    17 بهمن 1396 - 1:47
    شناسه : 117523
    0

    دکتر یونس رنجکش فرماندار آستارا در جریان افتتاح پروژه های دهه فجر در بخش لوندویل، با بازدید از وضعیت آسفالت راه روستای کانرود، آن را قابل بهره برداری ندانست و از افتتاح آن به دلیل نیمه‌کاره بودن خودداری کرد. احمد قدیمی بخشدار لوندویل عصر امروز در جریان افتتاح ۱۲ پروژه تقویت و بهینه‌سازی شبکه برق […]

    پ
    پ

    فرماندار آستارا از افتتاح یک پروژه در لوندویل به دلیل نیمه‌کاره بودن - خودداری فرماندار آستارا از افتتاح یک پروژه در لوندویل به دلیل نیمه‌کاره بودن - آستارا

    دکتر یونس رنجکش فرماندار آستارا در جریان افتتاح پروژه های دهه فجر در بخش لوندویل، با بازدید از وضعیت آسفالت راه روستای کانرود، آن را قابل بهره برداری ندانست و از افتتاح آن به دلیل نیمه‌کاره بودن خودداری کرد.

    احمد قدیمی بخشدار لوندویل عصر امروز در جریان افتتاح ۱۲ پروژه تقویت و بهینه‌سازی شبکه برق در روستای سیرالیوه از توابع بخش لوندویل این شهرستان اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی دهیاری‌های بخش لوندویل قرار بود به صورت تجمیعی و نمادین در روستای کانرود به بهره‌برداری برسند.

    بخشدار لوندویل شهرستان آستارا با بیان اینکه فرماندار این شهرستان به دلیل نیمه‌کار بودن آسفالت راه روستای کانرود از افتتاح آن ممانعت کرد و این اقدام فرماندار جای قدردانی دارد تصریح کرد: براساس برآوردهای اولیه تاکنون برای این پروژه بالای یک‌میلیارد تومان هزینه شده است.

    وی پروژه آسفالت راه روستای کانرود را یک پروژه بسیار بزرگ در حد یک دهیاری و روستا دانست و خاطرنشان کرد: از فرماندار شهرستان آستارا انتظار داریم در تکمیل این پروژه و رفع‌نقص متن قرارداد فی‌مابین پیمان‌کار، بنیاد مسکن و دهیاری به بخشداری لوندویل کمک کنند.

    قدیمی مقدار مسیر آسفالت‌شده را به طول سه تا چهار کیلومتر به عرض ۱۰ متر دانست و بیان کرد: دهیار روستای کانرود در حواشی آسفالت راه از ورودی سه‌راه کانرود تا بازارچه نسبت به زیرسازی، جدول‌کاری، پیاده‌روسازی و هدایت آب‌های سطحی نیز اقدام کرده است.

    بخشدار لوندویل شهرستان آستارا با بیان اینکه در دیگر روستاهای بخش لوندویل این شهرستان با تلاش دهیاری‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته است گفت: عمده کارهای انجام‌شده در دیگر روستاها، به‌سازی راه‌های روستایی بوده و یک مورد نیز لای‌روبی رودخانه داشتیم.

    وی نگاه دولت تدبیر و امید را متمرکز به روستا و روستامحوری دانست و افزود: عمده مشکلاتی که در شهرها وجود دارد به دلیل افزایش مهاجرت‌ها از روستاها به سمت شهرها بوده و به‌همین‌دلیل خدمات رسانی در شهرها را با مشکل مواجه کرده است.

    فارس

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.