جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مقصران حادثه پلاسکو مشخص شدند
    17 بهمن 1396 - 9:00
    شناسه : 117553
    0

    بیست و ششمین جلسه شورای معاونان دادسرای تهران، با حضور معاونان و سرپرستان نواحی دادسرای تهران، سرپرستان دوایر نظارت و دادیاران ناحیه 25 دادسرا به ریاست دادستان تهران برگزار شد. به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری ها، عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران به بررسی جنگ روانی دشمن علیه جمهوری اسلامی و قوه […]

    پ
    پ

    - مقصران حادثه پلاسکو مشخص شدند - بامردم

    بیست و ششمین جلسه شورای معاونان دادسرای تهران، با حضور معاونان و سرپرستان نواحی دادسرای تهران، سرپرستان دوایر نظارت و دادیاران ناحیه 25 دادسرا به ریاست دادستان تهران برگزار شد.

    به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری ها، عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران به بررسی جنگ روانی دشمن علیه جمهوری اسلامی و قوه قضاییه، اهمیت و نقش استقلال دستگاه قضایی در رسیدگی به پرونده‌ها و لزوم رعایت حقوق و تکریم مسافران در پروازهای هوایی پرداخت و از سرپرستان دادسراها خواست که در حمایت از حقوق عامه ورود جدی نمایند.

    جنگ روانی علیه نظام و شاخصه‌های آن

    دکتر جعفری دولت‌آبادی در مورد شاخصه‌های جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی و دستگاه قضایی اظهار داشت: دشمن و برخی عوامل آن با وقوع هر رویدادی هر چند کوچک، به دنبال تخریب مسوولان هستند. وی اقدامات رسانه‌ها به‌ویژه در عرصه فضای مجازی و اظهارات برخی افراد را زمینه‌ساز بی‌اعتمادی مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: وقتی رسانه‌ها در خصوص مشکلات اقتصادی و فساد برخی مسؤولین اخبار و مطالبی منتشر می‌کنند، بدون آن که اقدامات مثبت و و ایجابی را منعکس نمایند، به نوعی به جنگ روانی دامن می‌زنند.

    دادستان تهران هم‌چنین از ارایه گزارش‌ هیأت کارشناسان در پرونده پلاسکو خبر داد که به موجب آن 14 دستگاه و نهاد خصوصی، عمومی و دولتی مقصر تشخیص داده شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.