جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری سارق سابقه‌دار در آستانه اشرفیه
    17 بهمن 1396 - 13:52
    شناسه : 117590
    0

    فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه از دستگیری سارق سابقه دار در این شهرستان خبر داد. سرهنگ” منوچهر محبوبی ابراهیمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارش یک فقره کیف قاپی از خانمی 25 ساله در خیبان دشتستانی شناسایی و دستگیری متهم را در دستور […]

    پ
    پ

    1 - دستگیری سارق سابقه‌دار در آستانه اشرفیه - آستانه اشرفیه

    فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه از دستگیری سارق سابقه دار در این شهرستان خبر داد.

    سرهنگ” منوچهر محبوبی ابراهیمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارش یک فقره کیف قاپی از خانمی 25 ساله در خیبان دشتستانی شناسایی و دستگیری متهم را در دستور کار پلیس قرار گرفت.
    این مقام انتظامی با بیان این که ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات موفق به شناسایی یک متهم سابقه‌دار‌‌ در این پرونده شدند، تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی متهم دستگیر شد.
    وی با اشاره به این که متهم در بررسی فنی پلیس به یک فقره کیف قاپی و یک سرقت منزل اعتراف کرد، افزود: اموال سرقت شده به ارزش 50 میلیون ریال در منزل وی کشف شد.
    فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه با اعلام این که متهم جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات مشکوک را به پلیس 110 اطلاع دهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.